Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@15:02:40 GMT

قیمت طلا و سکه در ۶ آبان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۸۶۱۵

قیمت طلا و سکه در ۶ آبان

ایران اکونومیست- قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است.  امروز (6 آبان ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۱۰۰هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و۲۳۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۰۲  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۶۳  هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات  روز گذشته حدود 10 هزار تومان کاهش یافته است. 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول  نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۷۹۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۱.۵۵۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۶.۱۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۳.۵۸۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.۲۳۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و ۸۰۲ دلار و ۲۴ سنت  طلای ۱۸ عیار ۱.۱۷۳.۴۰۰

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهار آزادی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
 
حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.
 
این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.
 
دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.
 
روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.
 
در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.
 
اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.
 
پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها