Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که مسکو با نگرانی گزارش‌های مربوط به ادامه حملات غیرقانونی هوایی پیوسته رژیم صهیونیستی به سوریه را دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا،به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم سوریه در جلسه شورای امنیت درباره سوریه تصریح کرد: خطر تشدید تنش همچنان در بخشی از خاک سوریه که خارج از کنترل دولت است، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خطرات تشدید تنش در مناطق خارج از کنترل دولت سوریه در ادلب، شرق فرات و التنف ادامه دارد و وضعیت نظامی و سیاسی در سوریه به طور کلی باثبات است.

وی در پایان گفت: مایلیم بر اهمیت تقویت گفت‌وگوهای داخلی سوریه به منظور بازگرداندن وحدت، تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال سوریه تاکید کنیم.

روزنامه لبنانی الاخبار اخیرا در گزارشی نوشت: سفر کوتاه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه که به دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور اختصاص داشت با یک سری مطالبات اسرائیل از مسکو همراه بود که نتایج این دیدار را می‌توان در تمدید مهلت تداوم حملات این رژیم به سوریه از سوی روسیه خلاصه کرد.

همچنین منابع اسرائیلی گزارش دادند، بنت و پوتین در دیدار سوچی توافق کردند سیاست کنونی در سوریه مبنی بر آزادی عمل ارتش اسرائیل در سوریه را ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند
  • تداوم بمباران غزه | مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد