Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان کل کشور گفت: مسئولان اجرایی و قضایی باید موانع حقوقی و مالی فعالان اقتصادی بخش خصوصی سرمایه‌گذار در بندر امام خمینی(ره)، رفع کنند. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه ششم آبان در سومین سفر استانی خود به همراه یک هیئت از مقامات عالی‌رتبه قضایی، وارد استان خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور بلافاصله به منظور بازدید میدانی از روند رسوب و ترخیص کالای اساسی از تأسیسات بندری و روند ورود و تخلیه کالاهای اساسی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راهی بندر کانونی(هاب) کالای اساسی کشور شد.

پهلوگیری 5 کشتی اقیانوس‌پیما ‌در بندر امام خمینی(ره)/ 301هزار و 500 تن گندم و 65هزار تن شکر خام وارد ایران شدفاسد شدن بیش از 2 میلیون کیلو شکر خام در گمرک چابهار/کاهش 600 هزار تنی کالای رسوبی در بندر امام خمینیرئیس قوه قضائیه: احساس بی‌عدالتی برای مردم گرفتار در مشکلات سخت است/ از این همه مشکل در خوزستان شرمنده شدیمرئیس قوه قضائیه وارد خوزستان شد

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در معیت ریاست محترم قوه قضاییه به استان خوزستان امروز، بخش های مختلفی در دستور بررسی‌های که در حوزه کارهای قوه قضاییه، سفر صورت گرفته است.

وی افزود: به لحاظ مشکلاتی که در بندر امام خمینی(ره) در خصوص برخی محصولاتی که در اینجا انبار شده و مشکلات حقوقی یا مالی دارند، بازدید و بررسی کردم.

منتظری در ادامه بیان کرد:  در بندر امام خمینی(ره) بحمدالله راهی برای رفع این مشکلات پیش‌بینی کردیم بعد از اینجا من جلسه ای را در خدمت مدیران خواهم بود و آن شاء الله راه حل اینها را بتوانیم، تسریع کنیم.

وی تاکید کرد: یک سری کالاهایی نظیر برنج، ذرت و... در بندر امام خمینی(ره) رسوب شده و برخی قابلیت مصرفی خوراکی ندارند، که بایستی زودتر، وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

دادستان کل کشور درباره مشکلات فعالان بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مشکلات برخی از شرکت‌های خصوصی فعال در بندر امام خمینی(ره) به صورت حضوری شنیدیم و برخی قرار شد به صورت کتبی نامه بنویسند که ما ان‌شاء‌الله در تهران پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات فعالان اقتصادی که در بندر امام خمینی(ره) سرمایه‌گذاری می‌کنند و به دنبال ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور هستند، باید توسط مسئولان‌ دستگاه اجرایی و قضایی پیگیری شود تا آن جایی که در حد توان ما است، ان‌شاء‌الله رفع مشکل این عزیزان را داشته باشیم.

انتهای پیام/338/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر امام خمینی ره دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام حسن درویشیان نماینده رئیس جمهور در آخرین روز از اجرای " طرح ملی پایش مراکز درمانی سراسر کشور در تعطیلات نوروزی" ، طی بازدید سرزده‌ از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ره تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بیماران و همراهان و همچنین گزارش کمبودها و نارسایی‌های کادر درمان قرار گرفت.

در این بازدید میدانی دو ساعته که با همراهی مسوولان وزارت بهداشت‌ودرمان و مدیران بیمارستان امام‌خمینی ره انجام شد، حجت‌الاسلام درویشیان از اورژانس‌، آزمایشگاه، بخش‌های خون، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های محدود، سرطان و انستیتو کنسر، و قلب و انکولوژی بازدید به عمل آورد و بدون واسطه مشکلات مردم و شکایات آنها را شنید و دستورات لازم را در جهت رسیدگی فوری به کادر درمان صادر کرد.

 رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، در پایان این بازدید سرزده، در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در ایام نوروز ، بلافاصله ۱۵ گروه متشکل از نخبگان ، کارشناسان، خبرگان و بازرسان تخصصی حوزه بهداشت و درمان، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال به استان ها اعزام شدند و عملکرد بیمارستان ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها را به صورت شبانه‌روزی مورد رسیدگی و بازرسی قرار دادند که گزارش آن به زودی تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد‌.

مسوول مبارزه با فساد در دولت سیزدهم درباره نتایج و خروجی این طرح ملی تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کمبود پرستار ، غیبت برخی پزشکان آن‌کال و شیفت در ایام تعطیل، فقدان برخی داروهای کمیاب، ضعف در برخی تجهیزات مورد نیاز پزشکی و عدم تناسب تخت و تعداد بیمار در گزارش‌ها مورد اشاره قرار گرفته است، البته در بسیاری از شهرستان‌ها با مازاد تخت مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: متاسفانه فرهنگ قدیمی مراجعه بیماران به مراکز درمانی پایتخت بعضا باعث ایجاد صف مراجعین در بیمارستان‌های بزرگ تهران شده است درحالی که در اغلب استان ها هم پزشک حاذق و هم بیمارستان مجهز در دسترس است و تنها چند استان کم‌برخوردار هنوز با سرانه حداقلی یا مطلوب فاصله دارند که رسیدگی به آنها ضروری و جزو اولویت‌های عمرانی دولت خدمتگزار قرار دارد.
نماینده ویژه رییس‌جمهور در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از پزشکان متعهد، پرستاران زحمتکش و کادر پرتلاش درمان کشور، تاکید کرد: مراکز بهداشت و درمان در تمام ۳۶۵ روز سال باید در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن مان باشند و تعطیلات ادارات و سازمان‌های اجرایی شامل بیمارستان‌ها و درمانگاه های شبانه‌روزی نمی‌شود. انشالله باتوجه ویژه هیات دولت و وزارت بهداشت و درمان، شاهد کاهش مشکلات مردم و تامین نیازهای این بخش حیاتی کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)