Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@06:22:00 GMT

ریزش سنگ در محور کندوان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۸۸۳۹

ریزش سنگ در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران به اشاره به ریزش سنگ در محدوده هزار چم محور کندوان، گفت: ریزش جزئی در این محور رخ داد و منجر به انسداد نشد و تردد در این محور برقرار است ولی تاکید پلیس بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها است.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به ریزش سنگ در محدوده هزار چم محور کندوان، اظهار کرد: ریزش جزئی بوده و منجر به انسداد محور نشده و در حال حاضر تردد در این محور برقرار است ولی تاکید پلیس بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط جوی احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که کماکان تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال، بیان کرد: همچنین شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی در گردنه‌های ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و ارتفاعات کیاسر  هستیم که تاکید بر رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از مه‌شکن برای رانندگی است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اعمال محدودیت‌های کرونایی با توجه شرایط استان، گفت: بحث کنترل محورهای شمال با استفاده از دوربین‌های نظارتی همچنان در دستور کار قرار دارد و در این زمینه خودروها با پلاک‌های غیربومی از شهرهای نارنجی و قرمز اعمال قانون می‌شوند./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۱۰ محور روستایی شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های مسدود شده در بخش لاریجان بوده و باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

محمدی ادامه داد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر خسارت‌ها به بخش باغات و کشاورزی بوده که در حال ارزیابی هستیم.

وی همچنین از طغیان رودخانه تبار در شب گذشته خبر داد. کد خبر 6087194

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها