Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در دیدار با رئیس کمیسیون بین‌الملل مجلس بلاروس با تاکید بر روابط حسنه دو کشور، خواستار همراهی و همکاری وی در پیگیری برای نجات جان اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس با لیتوانی و لهستان، شد. خبرگزاری میزان-  سید کاظم سجادی در دیدار با آندری ساوینیخ، رئیس کمیسیون بین‌الملل مجلس بلاروس، که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک برگزار شد، ضمن تاکید بر روابط حسنه دو کشور و تمایل دو طرف بر بسط و گسترش آن در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و دیپلماسی پارلمانی، خواستار همراهی و همکاری وی در پیگیری برای نجات جان اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس با لیتوانی و لهستان، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سجادی سیاست جمهوری اسلامی ایران را حمایت همه جانبه از اتباع خود برشمرد و افزود: از دولت و مقامات بلاروس انتظار می‌رود با عملکرد مسئولانه به فکر جان اتباع ایرانی گرفتار در سرمای شدید در مرز آن کشور با لیتوانی و لهستان بوده و سفارت را در ارائه خدمات انسانی از قبیل تحویل پتو و غذای گرم به آنان و کمک به متقاضیان بازگشت به میهن، یاری رساند.

معاون وزیر امور خارجه آمادگی خود و هیئت همراه و سفیر کشورمان در بلاروس را برای بازدید از مرز‌های آن کشور با لیتوانی و لهستان به منظور کمک به ایرانیان گرفتار در سرما ابراز نمود و از این مقام مسئول درخواست کرد برای جلوگیری از بروز یک فاجعه انسانی، هرچه سریعتر از همه توان و ظرفیت خود، بهره گیرد.

رئیس کمیسیون بین الملل مجلس بلاروس نیز با اشاره به روابط نزدیک دو کشور، حفظ و توسعه آن را جزو اولویت‌های دولت متبوعش برشمرده و از بروز وضعیت موجود ابراز تاسف کرد.   وی به وجود برخی گروه‌ها که با اغفال نمودن افراد، آنان را گرفتار وضعیت بغرنج و پیچیده می‌نمایند، اشاره و بر رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی از سوی همه کشور‌ها و دولت‌ها تاکید کرد.

آندری ساوینیخ اعلام نمود از همه توان و ظرفیتش برای رفع مشکل بوجود آمده استفاده خواهد کرد.   بیشتر بخوانید:  اعزام نماینده وزارت خارجه برای پیگیری وضعیت برخی شهروندان ایرانی در مرز‌های بلاروس   انتهای پیام/  برچسب ها: رئیس کمیسیون بین المللی مجلس بلاروس سید کاظم سجادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید کاظم سجادی کمیسیون بین الملل مجلس بلاروس رئیس کمیسیون بین الملل لیتوانی و لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته

مردم با شجاعت برای نجات راننده وارد عمل شده و موفق به بیرون کشیدن وی از خودروی آتش گرفته شدند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد