Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در مراسم تقدیر از جامعه پزشکی و تکریم و معارفه روسای کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به تبلور فرهنگ دفاع مقدس در مجاهدت‌های جامعه پزشکی در دوران کرونا، تصریح کرد: هر چیزی را که سایه بر عدل و عقل انداخت باید از خود دور کنیم و جامعه پزشکی در این مسیر حرکت کرد. البته نمی‌گویم همه جامعه پزشکی اینگونه است بلکه در همه اقشار جامعه خوب و بد وجود دارد، ما برآیند کار را می‌بینیم؛ این ارزش‌ها غیرقابل انکار است و جامعه پزشکی نباید به فرصت طلبان اجازه دهند تا این ارزش‌ها را خدشه دار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های امروز ما در آغاز گام دوم انقلاب و پس از بیش از چهل سال این است که از ابتدای انقلاب هر چه زمان گذشت ما مردم را در عرصه‌های مختلف خرد خرد حذف کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما انقلابمان را با مردم شروع کردیم، پیروزی انقلاب را مرهون مردم هستیم و در هر جایی که موفق شدیم بدون شک رد پای مردم آنجاست و هر جا که دچار چالش و ناکارآمدی شدیم، جایی است که مردم را از تاثیرگذاری حذف کردیم. ما خودمان را در بخش‌های مختلف دولتی جایگزین مردم کردیم و این اشتباه تاکتیکی و راهبردی ماست.

رئیس مجلس تاکید کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه هر جامعه‌ای است؛ مطمئن باشید در جامعه‌ای که بین همه اقشار آن اعتماد وجود داشته باشد همه مردم و اقشار آن، در موضوعات مختلف مشارکت معنی دار و اثرگذار خواهند داشت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد

مودت مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: پزشکان متخصص اطفال، داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.

وی افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.

مودت ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد