Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:50:39 GMT

پل کهنکویه فسا به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۱۲۶

پل کهنکویه فسا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، نماینده مردم فسا در آیین بهره برداری از پل بزرگ کهنکویه گفت: راهداری فارس طی سنوات گذشته به تنهایی بخش عمده ای از وظایف جهاد سازندگی سابق در محرومیت زدایی و توسعه راه های روستایی را به دوش کشیده است.

فیروزی با اشاره به ضرورت احداث این پل گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته حوادثی به دلیل نبود پل در این محور رخ داده بود و رفت و آمد مردم با سختی مواجه بود، راهداری فارس عملیات اجرایی این پل را به صورت جهادی آغاز و در مدت زمان مناسبی آماده بهره برداری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف دو سال گذشته توسط راهداری استان در شهرستان فسا اقدامات اساسی و سازنده بسیاری صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

مدیرکل راهداری و‌ حمل و‌نقل جاده ای فارس نیز در این آیین گفت: عملیات احداث پل لوله ای کهنکویه به صورت پیمانی-امانی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

سیاهپور افزود: این پل با ۳۲ دهانه ۲ متری ، به طول ۱۱۷ متر ، عرض ۸ متر و ارتفاع ۳ متر نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد مردم منطقه خصوصا در فصل زمستان و بارش ها دارد.

مدیرکل راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای فارس ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری، بیش از ۵۰ درصد از عملیات احداث این پل با استفاده از ظرفیت ماشین آلات و نیروی فنی و‌ مهندسی راهداری استان انجام گردید.

گفتنی است، محور کمربندی فسا به کهنکویه دارای تردد بالا و احداث این پل از جمله ضروریات این شهرستان محسوب می گردید.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز کمربندی فسا بهره برداری سیاهپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد، دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ محمد محمدی صبح امروز با بیان اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق 300 متر، حدود یک‌ ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، افزود: این چاه آب، روز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی همه منصوبات قدیمی با افزایش دبی 30 لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستاهای "چشمه شیرین"، "دول گلاب" ،"گله دار"،"زید"،"تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی عنوان کرد و گفت: در این مدت آب این بخش، از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک