Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-هوشنگ امیر احمدی در واکنش به اظهارات مجری که نقش بازجو خبرنگار را بازی می‌کرد گفت: شما قصد سوال و جواب دارید یا می‌خواهید با من بحث کنید؟! من در آمریکا زندگی می‌کنم آمار‌هایی که در اینجا گفتم برای سازمان‌های معتبر است و برای من نیست، شما جوری با من صحبت می‌کنید که گویا یک آدم بمب ساز هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه:
اعتراف کارشناس شبکه سعودی به کشتار مردم توسط پلیس آمریکا

برچسب ها: ایران اینترنشنال هوشنگ امیر احمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران اینترنشنال هوشنگ امیر احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پیام جدی به آمریکا و اروپا داشت

امیر سرتیپ پوردستان، شکست روایت خدشه‌ناپذیری سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین، فلاخن داود، پیکان و آرو را از دیگر برکات عملیات وعده صادق برشمرد و گفت: این عملیات پیام قاطع و جدی به آمریکا و اروپا برای جلوگیری از تکرار اشتباه از سوی آن‌ها داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» در پاسخ به شرارت‌های مکرر رژیم صهیونیستی مبنی بر عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران، تهاجم وحشیانه به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن مستشاران نظامی طراحی شده بود.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه داد: تا قبل از این عملیات، راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، «صبر استراتژیک» بود؛ لکن با ادامه گستاخی‌های این رژیم جعلی و با تدبیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) راهبرد پاسخ مستقیم انتقامی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش افزود: رژیم سفاک صهیونیستی، پس از به شهادت رساندن چندین مستشار نظامی عالی‌رتبه ایرانی و عدم دریافت پاسخ مناسب و متوازن با آن جنایت‌ها، در یک خطای محاسباتی و با توهّم اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار ندارد که بتواند مقابله به مثل کند، به کنسولگری ایران در سوریه که بر اساس قوانین بین‌المللی جزئی از خاک کشور است، حمله کرد و نفرات مستقر در آن را به شهادت رساند.

وی اضافه کرد: این اقدام ناجوانمردانه و خلاف عرف جهانی، غرور ملت فهیم و سلحشور ایران را جریحه‌دار کرد و به همین سبب قاطبه مردم خواهان اقدام سخت و تنبیهی بودند؛ بر همین اساس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، کار طراحی و برنامه‌ریزی عملیات وعده صادق را آغاز کردند.

امیر پوردستان گفت: پیچیدگی‌های موجود در این عملیات شامل بُعد مسافت چند هزار کیلومتری، شرایط متغیر جوی، وجود سامانه‌های موشکی و دفاع هوایی چندلایه، پرهیز از آسیب به غیرنظامیان و پرواز همزمان و هماهنگ این حجم از پرتابه‌های متفاوت و... نبوغ نظامی فرماندهان و طراحان این عملیات را نشان می‌دهد و بیانگر مهارت و ظرفیت‌های بالای این عزیزان در طراحی، اجرا و هدایت عملیات است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که این عملیات نقطه عطفی در معادلات منطقه‌ای است و موجب تغییر بسیاری از مناسبات بین‌المللی خواهد شد.

وی به ثمرات و برکات عملیات وعده صادق و اقدام شجاعانه بسیجیان و سربازان ولایت اشاره و عنوان کرد: همان‌گونه که خداوند متعال در قرآن می‌فرماید «فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ» این عملیات در راستای تنبیه متجاوز و انتقام خون‌های به ناحق ریخته‌شده‌ی شهدای عزیزمان بود.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان با بیان اینکه در عملیات وعده صادق تمرکز بر انهدام مرکز اطلاعاتی در ارتفاعات «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» بود که در عملیات حمله به کنسولگری ایران در دمشق نقش داشتند، افزود: شکستن افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی که دولت‌های غربی با تمامی ابزارهای سیاسی، مالی و تجهیزاتی از او حمایت می‌کنند از دیگر برکات عملیات وعده صادق بود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شکست روایت خدشه‌ناپذیری سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین، فلاخن داود، پیکان و آرو را از دیگر برکات عملیات وعده صادق برشمرد و گفت: این عملیات پیام قاطع و جدی به آمریکا و اروپا برای جلوگیری از تکرار اشتباه از سوی آن‌ها داشت و  در قلوب تمامی آزادگانی که در این شش ماه در سراسر جهان برای دفاع از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند، امید ایجاد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ببینید | اعتراف مجری معروف زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • مجری سرشناس تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • فوری: خمس درخواست جدایی از تراکتور را داد
  • اختصاصی: درخواست خمس برای جدایی از تراکتور!
  • بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی:خواهان تشدید تنش نیستیم!
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • عملیات «وعده صادق» پیام جدی به آمریکا و اروپا داشت