Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی یحیایی روز پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: یک واحد کشتارگاه طیور در استان سمنان به دلیل عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی افزود: کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال برای این متخلف تشکیل دادند و پرونده به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان سمنان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیایی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی ، صنفی و عرضه کننده خدمات ، شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان آماده دریافت گزارش های مردمی است./

برچسب‌ها سمنان اصناف گوشت مرغ مرغداری صنعت مرغداری سازمان تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان اصناف گوشت مرغ سمنان اصناف گوشت مرغ مرغداری صنعت مرغداری سازمان تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد