Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@14:05:20 GMT

هندبالیست‌ها هم ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۲۸۸

هندبالیست‌ها هم ثبت نام کردند

مهرداد صمصامی، جلال کیانی و احسان ابویی مهریزی ملی پوشان هندبال کشورمان برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش برنا، در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ،سه ملی پوش هندبال کشورمان، مهرداد صمصامی، جلال کیانی و احسان ابویی مهریزی ضمن ارائه مدارک در خواستی و تکمیل فرم مربوطه برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق لیست ارائه شده از سوی ستاد برکزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران که طی هفته های گذشته با درج در سایت کمیته ملی المپیک در اختیار رسانه ها و فدراسیون ها قرار گرفت ورزشکاران دارای شرایط احراز عضویت در کمیسیون ورزشکاران می توانند از ساعت 9 صبح الی 15 روز های سوم تا هشتم آبان با به همراه داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، یک قطعه عکس 4*3 و معرفی نامه از سوی فدراسیون مربوطه نسبت به ثبت نام برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران اقدام نمایند.

انتخابات دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز جمعه 21 آبان در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ملی پوش انتخابات رسانه هندبال عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»