Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:58:27 GMT

بیش از یک تن گوشت مرغ در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۳۰۵

بیش از یک تن گوشت مرغ در ارومیه کشف شد

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی، ایرج مرندی گفت: در حین بازرسی از واحدهای توزیع گوشت مرغ در شهرستان ارومیه خودروی پخش تولیدات یکی از کشتارگاه های این شهرستان که اقدام به توزیع یک هزار و 370 کیلوگرم گوشت مرغ بصورت توزیع خارج از شبکه کرده بود کشف و پرونده تخلف به ارزش بیش از 341 میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد این معاونت طی 7 ماهه نخست سال جاری افزود: از ابتدای سال جاری تا 30 مهر ماه، 104 هزار و 253 مورد بازرسی در استان انجام و 5 هزار و 668 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک هزار و 346 میلیارد ریال تشکیل شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مرندی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده در خصوص نظارت بر عملکرد واحدهای تولید و توزیع گوشت مرغ 12 هزار و 799 مورد بازرسی انجام و 539 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از352 میلیارد ریال و در حوزه تولید و توزیع گوشت قرمز یک هزار و 293 مورد بازرسی با تشکیل 61 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 607 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 2 هزار و 812 مورد شکایت به ستاد خبری سازمان واصل شده بود که از کل شکایات واصله 2 هزار و 209 مورد تلفنی از طریق سامانه 124 ستاد خبری، 422 مورد شکایت حضوری و 181 مورد بصورت کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی یک هزار و 208 مورد متخلف، یک هزار و 242 مورد غیر متخلف و 362 مورد هم در دست بررسی و رسیدگی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه سازمان صنعت گوشت قرمز مرغ ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن کارت اعتباری یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا غلامی درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی مازندران، ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های استان شد.

وی افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

این مسوول ادامه داد: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

وی اضافه کرد: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران تصریح کرد: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

وی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی از کشور‌های همسایه شمالی علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به کالا از کریدور شمال جنوب، موجب افزایش فعالیت بنادر استان، ایجاد اشتغال و کاهش هزینه حمل کالا در استان‌های شمالی کشور شد، گفت: در این مدت ۵۵ هزار تن ذرت ثبت سفارش شد و دو کشتی محموله ذرت به وزن ۶ هزار و ۷۹۰ تن به بندر رسید و ۲۱ مورد بارنامه جو به وزن ۵۲ هزار و ۵۸۷ تن از بندر ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان