Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز جمعه سامانه بارشی در استان تقویت می‌شود و تا اواسط هفته آینده بارش باران همراه با وزش باد در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش‌ها به صورت برف باشد و همچنین از نظر دمایی روز گذشته افت محسوس دما از همه شهرهای استان گزارش شد که این هوای سرد تا پایان هفته تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در نتیجه فعالیت امواج باشی رگبارهای پراکنده‌ای در برخی نقاط آذربایجان غربی گزارش شد که امروز و فردا هم احتمال بارش‌ها وجود دارد.

صابری با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر شهری به همراه لغزندگی جاده‌های استان با توجه به ورود سامانه باشی گفت: استفاده از زنجیر برای خودروها در محورهای کوهستانی، پرهیز از کوهنوردی و توجه به سرمازدگی محصولات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 5338097

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صابری اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین کرمانشاه هفته وحدت گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در این مدت گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی به نسبت شدید و احتمال گرد و خاک در استان می‌شود.

وی اظهار کرد: در نیمه شمالی و شرقی استان بارش رگبار باران، پدیده آذرخش و در نواحی مستعد و مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف، پدیده مه و غبار محلی دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه احتمال دارد شرایط فصلی و محلی، بارش‌ها را تشدید کند، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انجام فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

امیدفر، با بیان اینکه مردم برای پیشگیری از برخورد آذرخش، در روزهای بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان در فضای باز خودداری کنند، ادامه داد: در این بازه زمانی تغییرات قابل ملاحظه دمایی پیش بینی نمی‌شود و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم می‌شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جلفا با دمای ۳۱ درجه سانتی گراد و ورزقان با سه درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در این مدت در گرم‌ترین زمان به ۲۵ درجه و در خنک‌ترین زمان به ۱۱ درجه بالای صفر رسید.

امیدفر، افزود: دمای فعلی تبریز (۱۰ و ۱۵ دقیقه) ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

کد خبر 6084393

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
  • آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟