Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال غفارزاده روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: واکسن آنفلوانزا مطابق با سهمیه اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو از طریق ۲ شرکت اصلی توزیع و پخش دارو به صورت عادلانه در طول هفته های اخیر در تمامی داروخانه های سطح استان توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: موجودی این واکسن در حال حاضر در شرکت های پخش صفر بوده و این واکسن  فقط در داروخانه ها موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاهی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی، بیماران خاص، نادر و بیماران صعب العلاج، گروه های پرخطر و دارای بیماری های مزمن و زنان باردار در اولویت دریافت واکسن هستند.

غفارزاده گفت: تزریق واکسن آنفلوانزا برای افراد آسیب پذیر مطابق با تجویز پزشک توصیه می شود و بهترین زمان تزریق آن قبل از شروع سرمای هواست.

وی افزود: شهروندان در صورت نیاز به تهیه این واکسن می توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاعات لازم را  از کارشناسان حاضر در محل در خصوص چگونگی تهیه دارو به دست آورند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان غذا و دارو آنفلوآنزا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان غذا و دارو آنفلوآنزا آذربایجان غربی سازمان غذا و دارو آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی در ماکو دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش مهر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو