Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: در طی یک سال گذشته بیش از ۴۷۶ بازدید توسط اعضای این قرارگاه از کارخانجات و کارگاه های تولیدی با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در تولید در سطح استان صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 مهدی کاشفی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی الگوی اقتصادی فعال، مترقی، متعالی و جهادی با هدف برخورد موثر با موانع و فشارهای اقتصادی داخلی و خارجی  بوده و در صورت حمایت سبب جهش تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهش تولید باید به عنوان یک راهبرد اساسی در نظر گرفته شود اظهار داشت: رفع مشکل واحدهای تولیدی سبب افزایش اشتغال و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان  سمنان با بیان اینکه جنس سپاه از مردم است و همراه بودن با مردم را برای خود افتخار می دانیم افزود:  یکی از کارکردهای قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه رفع مشکلات اقتصادی و رونق تولید حداکثری در کشور بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کاشفی افزود: در طی یک سال گذشته بیش از 476 بازدید توسط اعضای این قرارگاه از کارخانجات و کارگاه های تولیدی با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در تولید در سطح استان صورت گرفته است.

مجلس پیگیر اجرای قانون جهش تولید مسکن است/دست دلالان باید از بازار کوتاه شودسهم مازندران در طرح جهش تولید مسکن 38 هزار واحد استجزئیات جدید از وام قانون جهش تولید مسکن/ قیمت واحدهای طرح ملی مسکن در زمان تحویل نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان از همه توان و ظرفیت برای رونق واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنها استفاده خواهد کرد افزود: در سایه عمل به اقتصاد مقاومتی و فراهم کردن الزامات پیشرفت صنعت بومی می توان به ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید دست یافت.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه رفع موانع جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس، یکی از ویژگی‌های مردم این استان را نیکوکار بودن و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر دانست.

مرتضی موصلی امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان، با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه فراهم کنیم.

وی یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبردهای ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

موصلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگوهای موفق در میان خیرین، یکی از کارهایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از ۴٠٠ مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگوها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان به محورهای پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصتهای شغلی پایدار، توسعه کارکردهای کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که در کمیته امداد آنها را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان