Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش دولت سیزدهم به محلات و مناطق کم برخوردار، گفت: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته حاجی پیرلو و اسلام آباد شهر ارومیه، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت های دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است که از ظرفیت های استانی و ملی برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان، خاطر نشان کرد: در بازدیدهای امروز که به صورت پایلوت از دو محله شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محله و شهر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقرر گردید معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی قرار دهد.

معتمدیان یادآور شد: همچنین از منابع استانی و ظرفیت نهادهای حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب از اولویت‌های مناطق کم برخوردار است، ابراز داشت: همچنین سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، فضاهای سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه های استانی را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه استاندار آذربایجان غربی مناطق محروم کمتر برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران

استاندار ایلام گفت: امسال افزون بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و ملی برای طرح‌های مورد بازدید و زیرساخت‌های اربعین در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان مهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در فاصله چهار ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، به صورت میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اربعین، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان مهران بازدید شد.

وی افزود: در فاصله چهار ماه مانده به کنگره عظیم اربعین‌حسینی، تصمیم بر این شد که به صورت میدانی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حماسه اربعین‌حسینی، از پروژه‌های در حال انجام شهرستان بازدیدی داشته باشیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: قطعه یک مسیر ایلام - مهران، پل رانشی ماربره، پل کیلومتر ۵۶ جاده مهران - ایلام، تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، بازدید از کمربندی غربی مهران، میدان اربعین، پارکینگ جدید پایانه مرزی مهران، محوطه تجاری گمرگ، پایانه مرزی شهید سلیمانی، نقطه صفر مرزی، آشپزخانه بخش خصوصی در حال ساخت پایانه مرزی مهران، پروژه ترکیبی نیروگاه برق ۳۰ مگاواتی و فولاد ۵۰۰ هزار تنی شهرستان مهران، دو سردخانه بزرگ در قرارگاه عملیاتی اربعین وزارت نیرو، مسیر پدافندی اربعین (پایانه برکت - پایانه شهید سلیمانی)، پروژه نهضت ملی مسکن و پست برق ۲۳۰ کیلو واتی شهر مهران از جمله طرح و پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

بهرام‌نیا تاکید کرد: امسال افزون بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین و ملی برای این طرح‌ها و پروژه‌های مورد بازدید و زیرساخت‌های اربعین در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 745910

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد