Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@22:27:32 GMT

علی باغبانباشی پیشکسوت دو و میدانی ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۹۱۸

اولین مدال آور دو و میدانی ایران در بازی‌ های آسیایی جان به جان آفرین تسلیم کرد

علی باغبانباشی مشعل‌ دار بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران و اولین مدال آور دو و میدانی ایران در بازی‌ های آسیایی، بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش طرفداری، مدال طلای ماده ۵۰۰۰ متر و نقره ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۱ دهلی و دو مدال برنز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو از افتخارات باغبانباشی بود که عنوان پدر دوهای استقامت ایران را به نام خود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه طرفداری درگذشت علی باغبانباشی پیشکسوت رشته دو و میدانی کشورمان را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم و همچنین جامعه ورزش تسلیت می‌ گوید.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟