Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:10:42 GMT

برای شکایت از قالیشویی چه باید کرد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۹۹۳۳

برای شکایت از قالیشویی چه باید کرد

گسترش زندگی آپارتمان‌نشینی و افزایش دغدغه‌های روزانه سبب شده که همواره به دنبال بهترین قالیشویی برای شستشوی فرش‌های خود باشیم. قالیشویی‌های معتبر بیشتر اوقات کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و در زمان تحویل فرش‌ها، هیچ مشکلی در آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم. اما گاه و بیگاه نیز پیش می‌آید که از کیفیت کار قالیشویی راضی نیستیم و به دنبال راهی برای ثبت شکایت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد شکایت از قالیشویی بررسی کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قالییشویی بانو، قالیشویی بانو با در اختیار داشتن سال‌های تجربه و تیمی متخصص و آموزش‌دیده آماده است تا تمامی فرش‌های ماشینی یا دستباف شما را به بهترین شکل ممکن شستشو داده و در همان حال تمامی مشکلات آن را برطرف کند در صورتی که به دنبال بهترین قالیشویی تهران برای شستشوی فرش‌های خود هستید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

نحوه شکایت و انتقاد از قالیشویی‌ها

بعضی از فرش‌ها در هنگام بازگشت از قالیشویی دارای مشکلاتی هستند که مطمئنا باب میل ما نخواهند بود. مواردی مانند تمیز نشدن فرش‌ها به صورت کامل، باقی ماندن آثار مواد شوینده در داخل الیاف فرش و دریافت مبالغ سرسام‌آور برای شستشوی بعضی از فرش‌های دستباف یا ابریشمی برای هیچکدام از ما قابل قبول نیست. اگر پس از مشاهده این مشکلات با قالیشویی تماس گرفتید و جواب مناسبی دریافت نکردید، بهترین کار این است که با اتحادیه قالیشویی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. 

مراحل ثبت شکایت از قالیشویی

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، بهتر است که قبل از هر چیز با خود قالیشویی تماس بگیرید و مشکل خود را به آن‌ها بگویید. بیشتر قالیشویی های معتبر در زمان مشاهده چنین مواردی به دنبال برطرف کردن مشکل خواهند بود و نیازی به نگرانی در این مورد نیست. اما اگر قالیشویی‌ تلاشی برای برطرف کردن مشکل شما انجام نداد، باید کار خود را از طریق مراجع قانونی به انجام برسانید. 

حتما تاکنون اسم بسیاری از اتحادیه‌ها به گوش شما خورده است. هر کدام از اتحادیه‌ها دارای بخشی مجزا برای رسیدگی به شکایات مشتریان هستند. اتحادیه‌ها همچنین لیستی از بهترین قالیشویی های فعال را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. اتحادیه قالیشویی این وظیفه را بر عهده دارد که در هنگام دریافت تماس یا شکایت حضوری از سوی شما، بدون اتلاف وقت یک کارشناس به محل فرستاده و شرایط را بررسی کند در صورتی که حق با شما باشد، قالیشویی موظف است مشکل را برطرف کند.

دلایل شکایت از قالیشویی

دلایل زیادی برای شکایت از قالیشویی‌ها وجود دارند که در ادامه برخی از رایج‌ترین آن‌ها را خواهیم دید.

عدم رضایت از تمیزی فرش 

زمانی که فرش را از نمایندگان قالیشویی تحویل گرفتید، همان جا بخش‌های مختلف آن را به خوبی بررسی کنید در صورت مشاهده هرگونه مشکل، آن را دوباره به نمایندگان تحویل داده و از آن‌ها بخواهید که فرش را دوباره شستشو دهند. نمایندگان قالیشویی در این مواقع وظیفه دارند که فرش را دوباره تحویل بگیرند اما اگر آن‌ها از انجام چنین کاری امتناع کردند، سریعا با اتحادیه قالیشویی تماس بگیرید.

زرد شدن فرش‌ها

این اتفاق نیز دفعات زیادی در زمان شستشوی فرش‌ها رخ می‌دهد قالیشویی‌ها نیز این موضوع را کاملا درک می‌کنند و اغلب اوقات بدون مطرح کردن هرگونه سوال اضافی فرش را دوباره تحویل می‌گیرند و پس از بکارگیری شوینده‌های دیگر و تخصصی‌تر، فرش را به شما بازخواهند گرداند.

تاخیر در تحویل گرفتن فرش‌ها

هیچ چیز مانند این آزاردهنده نیست که فرش‌ها را دیرتر از موعد مقرر تحویل بگیریم. بهترین قالیشویی‌ها همواره باید برنامه زمانی مشخصی را در اختیار مشتریان بگذارند. در صورتی که موعد تحویل دادن فرش شما رسیده و هنوز از آن خبری نیست، با قالیشویی تماس بگیرید اگر با بهانه‌های عجیب و غریب روبرو شدید، این امکان را در اختیار خواهید داشت تا با اتحادیه تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. 

لک شدن فرش‌ها

لکه‌دار شدن فرش‌ها از دیگر مواردی است که عده زیادی را به دردسر می‌اندازد. این مشکل را می‌توان در زمان تحویل فرش و بررسی آن به صورت دقیق سریعا پیدا کرد. مشکل را به پرسنل قالیشویی اطلاع دهید و از آن‌ها بخواهید که فرش را دوباره شستشو دهند. همانند موارد بالا، راهکار بعدی تماس با اتحادیه قالیشویی خواهد بود.

پاره شدن فرش‌ها

این اتفاق به ندرت و زمانی رخ می‌دهد که پرسنل بخش حمل و نقل شرکت قالیشویی دقت لازم را به خرج نمی‌دهند. از آنجا که این مسئله بیش از تمامی موارد بالا بر قیمت فرش تاثیر دارد، باید آن را در زمان تحویل گرفتن فرش بررسی و به گوش پرسنل قالیشویی برسانید. قالیشویی‌های حرفه‌ای فرش را پیش از آغاز فرایند شستشو به صورت کامل بازبینی می‌کنند تا از میزان خرابی و نیاز آن به تعمیر آگاه شوند. در صورتی که احتمال خرابی فرش در هنگام شستشو وجود داشته باشد، مسئولین قالیشویی با شما تماس گرفته و موضوع را به شما اطلاع می‌دهند. 

شماره اتحادیه قالیشویی

در هنگام روبرو شدن با هر کدام از مشکلات بالا، اگر قالیشویی از حل مشکل شما سر باز زد، بهترین راه تماس با اتحادیه قالیشویی خواهد بود. شماره اتحادیه قالیشویی شهر مورد سکونت خود را به راحتی می‌توانید از گوگل پیدا کنید. همچنین شماره‌ تلفن‌ ۶۶۸۸۱۲۴۳ و شماره فکس ۶۶۸۵۹۷۰۲ برای ساکنین تهران در دسترس است.

معرفی بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی بانو سال‌هاست که به عنوان یکی از ارزان‌ترین و بهترین قالیشویی تهران خدمات متعددی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. نیروی ماهر و آموزش‌دیده بانو با استفاده از تجهیزات روز و بررسی دقیق مشخصات فرش شما، بهترین روش و شوینده‌ها را به کار خواهند گرفت تا در نهایت فرشی تمیز و یکدست در اختیار داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قالیشویی بهترین قالیشویی تهران اتحادیه قالیشویی بهترین قالیشویی فرش را دوباره قالیشویی ها شدن فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در اسفند ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۴ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  منصور فخاران با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141 در اسفند ماه 1402، اظهار کرد: در این ماه مجموعأ 3 میلیون و 625 هزار و 724 تماس تلفنی با این سامانه برقرار شده است.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تماس‌ها با سامانه 141 در اسفند 1402 در مقایسه با ماه پیش از آن، عنوان کرد: مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه در اسفند 1402 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش 143 درصدی حکایت دارد. بیشترین سهم تماس‌ها با سامانه 141 به ترتیب برای استان‌های تهران با 35 درصد، مازندران با 20 درصد و خراسان رضوی با 6 درصد ثبت شده است.

به گفته فخاران، تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه 141 در اسفند 1402، مجموعأ 248 هزار و 967 تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد 113 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی استانی با 62 درصد مجموعأ 155 هزار و 84 تماس و سهم بخش پاسخگویی ستادی به تماس‌های سامانه 141، با 38 درصد در مجموع 93 هزار و 883 تماس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: مجموع درخواست‌های کاربران وب سایت 141 در اسفند 1402، 421 میلیون و 599 هزار و 658 با افزایش 500 درصدی همراه بوده است.

فخاران، مجموع درخواست‌های کاربران اپلیکیشن 141 در اسفند 1402 را 152 میلیون و 5 هزار و 319 درخواست خواند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 532 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: همچنین مجموع پیامک‌های ارسالی به سامانه پیام کوتاه 1000141 در اسفند 1402 نیز 77 هزار و 336 پیامک بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!