Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم شیرانی ظهر امروز در آیین افتتاح گلخانه گل رز در شهر ناغان گفت: این پروژه دارای دو هزار و ۲۰۰ متر مکعب سطح مفید کشت می‌باشد و محصول آن گل شاخه بریده رز با سیستم هیدروپونیک است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تسهیلات پرداختی به سرمایه‌گذار این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و ۵۰۰ میلیون تومان نیز آورده خود متقاضی می‌باشد که برای پنج نفر به طور غیرمستقیم و سه نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت‌وساز پروژه از ابتدای سال جاری آغاز شده و طی چند ماه گذشته به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: در مجموع کل استان ۳۶ هکتار گلخانه سبزی، صیفی، گل شاخه بریده و توت‌فرنگی در حال فعالیت است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲/۵ هکتار گلخانه به بهره‌برداری رسیده است.

شیرانی اظهار داشت: ۱۹ تا ۲۰ هکتار گلخانه دیگر در حال ساخت می‌باشد که برخی از این پروژه‌ها تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به مجموعه گلخانه‌ها اضافه می‌شود و تعدا گلخانه‌ها به ۶۰ گلخانه در استان می‌رسد.

وی در پایان گفت: بیشترین محصول کشت شده در گلخانه‌ها سبزی، فلفل، خیار و گوجه می‌باشد که فلفل به خارج از استان‌ نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح گلخانه شهر ناغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ارتباط مستقیم با رئیس محترم جمهور بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد میکن مددجویی در سراسر کشور عصر دوشنبه به بهره برداری رسید که از این مجموع ۶۷۰ واحد تحویل مددجویان استان شد.

جاسم محمدی فارسانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر احداث مسکن برای تمامی مددجویان ساکن روستاها (دارای شرایط)، قراردادهای ثمربخشی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: قراردادها با قرارگاه امام حین مجتبی علیه السلام، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن جهت پرداخت تسهیلات نیز صورت گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم زمینه خانه دار شدن تمامی مددجویان ساکن روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ مددجو در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این مجموع برای ۳۰۰ مددجو تعیبن پروژه انجام شده است که انشاالله کمک بلاعوض و تسهیلات برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6079311

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری