Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، همزمان با افزایش چشمگیر آمار ابتلا و مرگ و میر روزانه کرونایی در روسیه، این کشور از اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد.

بر اساس این گزارش، مسکو به منظور توقف افزایش مواد ابتلا و مرگ و میر کرونایی، از تعطیلی رستوران‌ها و مدارس در این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است تمامی خدمات غیر ضروری به منظور مقابل با کرونا تا هفتم نوامبر به حالت تعطیل درآیند.

این اعمال محدودیت‌های جدید در حالی انجام شده است که روسیه امروز (پنجشنبه) از ثبت رکورد مرگ هزار و ۱۵۹ نفر بر اثر کرونا خبر داد. همچنین این کشور اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ هزار و ۹۶ نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند.

پیشتر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دستور داده بود تا از ۳۰ اکتبر (۸ آبان) به مدت یک هفته تعطیلی همراه با حقوق در این کشور اجرا شود. کاخ کرملین هم اعلام کرد پوتین در این مدت هیچ ملاقات و نشست حضوری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی مرگ و میر کرونایی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی

فرارو- با ورود رئیس جمهور ایران در شهر کراچی پاکستان تعطیل رسمی اعلام شد، اقدامی که به مذاق اورنگ‌زیب فاروقی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان خوش نیامده است.

به گزارش فرارو، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از شهر کراچی در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

بر این اساس، ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی پاکستان در روز سه شنبه بسته خواهند بود.

اورنگ‌زیب فاروقی گفته است چرا با ورود رئیس جمهور ایران دستور تعطیلی داده شده است. پاکستان مستعمره ایران نیست، باید تعطیلی‌ها لغو شود.

وی این اقدام را به یک شوخی و جوک تشبیه کرد و گفت که کمیسر کراچی نباید به ایران وفادار باشد، باید به کراچی وفادار باشد، کارگران اعتراض خواهند کرد.

سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان اولین سفر یک رئیس جمهور ایران به این کشور پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

در این بازدید ۳ روزه، رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد