Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:47:17 GMT

روستاهای پلدختر برق‌رسانی می‌شوند‌

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۰۰۱۱

روستاهای پلدختر برق‌رسانی می‌شوند‌

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه ۴۰۰۰ هزار دستگاه روشنایی معابر برای پلدختر خریداری و نصب شده گفت:۹ روستای بالای پنج خانوار پلدختر تا پایان سال برق دار می‌شوند. - اخبار استانها -

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت:با توجه به خسارات زیادی که به شبکه برق پلدختر و استان لرستان در سیلاب سال 98 وارد شد پیگیری‌های زیادی را از طریق استانداری و نماینده پلدختر در مجلس داشتیم که توانستیم اعتبارات خیلی خوبی را از وزارت نیرو، بحران و توانیر بگیریم و از اعتبارات داخلی شرکت توزیع هم استفاده کرده و توانستیم علاوه بر اینکه تخریب شبکه‌های برق را اصلاح کردیم و به حالت بهینه در آوردیم، شبکه‌های جدیدی را هم طراحی و شروع به اجرا کردیم که پیشرفت فیزیکی آنها بالای 90 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تجهیزات مدرن حفاظتی و مانوری را هم وارد شبکه برق پلدختر کرده و 25 دستگاه اکنون نصب شده است افزود: این دستگاه‌ها قابلیت این را دارند که از راه دور قابل قطع و وصل می‌شوند و در شرایط مختلف در بحث سوخت صرفه جویی شده و ایمنی افراد و پرسنل اداره برق هم تامین می‌شود که کار خیلی خوبی است.   

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه چهار هزار دستگاه چراغ  روشنایی معابر از محل این اعتبارات خریداری و تحویل برق پلدختر داده و نصب کردیم عنوان کرد: با این چهار هزار دستگاه روشنایی، 40 درصد روشنایی شهرستان پلدختر از نظر تعداد چراغ بالاتر رفته است و از نظر امنیت، زیبایی و رضایتمندی برای مردم خیلی قابل توجه است.

وی بیان کرد: از نظر پست‌هایی هوایی طی دو سال گذشته حدود 300 ترانس برق در شهرستان پلدختر نصب شده که اگر با 200 دستگاه تخریب شده در سیل  مقایسه کنیم علاوه بر اینکه آنها را جایگزین کردیم 100 دستگاه هم بالاتر نصب کردیم و قرار است که 100 دستگاه دیگر به شبکه برق تزریق شود تا دچار ضعف ولتاژ در شهرها و روستاها در سطح شهرستان پلدختر نشویم.   

شرکت مس پیشرو در برقراری توازن بین ورزش حرفه‌ای و کارگریرقم‌ها برای مشترکین پر‌مصرف برق تصاعدی محاسبه شود /تعیین سقف برای پر‌مصرف‌هابحران برق در چین تاثیر عمیقی بر عرضه آلومینیوم می‌گذارد

خودنیا گفت: برق رسانی به شش روستای منطقه تخته چان پلدختر و سه روستای منطقه گردکانه هم امسال انجام می‌شود که اگر این روستاها را برقدار کنیم دیگر روستایی که دارای راه دسترسی، بالای پنج خانوار و دارای کد رسمی روستا باشد در سطح شهرستان پلدختر بدون برق نداریم. 

وی در مورد ماینرهای غیر مجاز و مشکلات پیش رو در فصل پاییز و زمستان تصریح کرد: ظرفیت توزیع برق در استان لرستان 1500 مگاوات است که در فصل تابستان یعنی پیک مصرف نزدیک 800 مگاوات مصرف شده یعنی دو برابر هم اگر مردم برق مصرف کنند توزیع برق ظرفیت شبکه داریم ولی مشکلی که ما داریم تولید برق است که خارج از  اختیارات شرکت توزیع برق لرستان است و مربوط شرکت مادر تخصصی تولید است، ماینر دستگاهی است که برق زیادی را مصرف می‌کند قطعا شاید در فصل پاییز و زمستان مصرف زیاد باشد و مگر در حد محله یا کوچه‌ای دچار مشکل شود و آنچه فکر کنیم که بحرانی پیش می‌آید ظرفیت شبکه ما این اجازه را نمی‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان درباره تدابیر اندیشیده شده برای فصل بارندگی‌ها خاطر نشان کرد: در شرکت توزیع برق سامانه‌ای به نام سامانه بازدید و تعمیرات شبکه برق را تعریف کردیم که تحت وب است و براساس دستورالعملی که صادر کردیم تمام  شبکه ما تحت این کار می‌کند و هر نقطه‌ای جی پی اس خود را دارد که با این کار تمام فعالیت‌هایی که در زمینه تعمیرات انجام می‌شود مستند سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: اجناس خوبی هم خریداری و تحویل شهرستان‌ها شده است و  تعمیرات هم به صورت دوره‌ای تحت وب انجام می‌شود و با نصب این دستگاه‌ها خاموشی‌ها را هم کم کردیم. 

انتهای پیام/646/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان شهرستان پلدختر شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی