Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در آیین معارفه و تکریم اظهار داشت: خدمت در نظام دینی،  شان و افتخار بزرگی است که همواره باید قدردان آن باشیم به گونه ای که هیچ مسوولیتی در این نظام بی ارزش نیست و انجام هر کاری که برای خدمت به مردم باشد، ارزش ویژه خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا نوری افزود: در واقع همه مسوولان اجرایی در هر پست و مقامی که هستند باید افتخار کنند که خادم ملت هستند و برای خدمتگزاری در نظام اسلامی، الگوهای ارزشمندی چون شهید بهشتی، شهید باهنر و شهید سلیمانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز مسوولان باید در راستای خدمتگزاری به مردم و حفظ ارزش های اسلامی باشد، تصریح کرد: اگر نظام و حکومت دینی ارزشی نداشت، شاهد شهادت انسان های وارسته و آگاهی چون شهید حججی و یا شهید رجب زاده برای حفظ ارزش های اسلامی نبودیم.

حجت الاسلام نوری افزود: در این میان باید تمامی مسوولان با الگو قرار دادن این شهدای بصیر و آگاه، خدمت رسانی به مردم را دغدغه اصلی خود قرار دهند زیرا که این مسوولیت ها ماندگار نیست و سعادتمندی در گرو خدمت به مردم این نظام اسلامی است.

در این آیین که با حضور  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، استاندار خراسان شمالی، فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیون اهل سنت استان برگزار شد، از زحمات ۱۵ ماهه احمد برادران تقدیر و روح الله حسین پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان معرفی شد.

حسین پور، پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان مرزی رازوجرگلان فعالیت می‌کرد و مناصبی چون بخشدار شوقان، بخشدار مرکزی مانه و سملقان و معاون فرماندار جاجرم را در کارنامه اجرایی خود دارد.

پیش از این احمد برادران، حدود ۱۵ ماه این سمت را بر عهده داشت که بتازگی بازنشسته شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.  

برچسب‌ها بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی استانداری خراسان شمالی بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد