Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ احمدرضا حاتمی جانشین مرزبانی ایلام گفت: طی سه عملیات مجزا در هفته جاری نیرو‌های مرزبانی موفق به کشف این تعداد دام در نوار مرزی شهرستان دهلران شدند.

او افزود: قاچاقچیان قصد خروج دام‌های مذبور به مقصد کشور عراق را داشتند که قبل از اجرای نقشه خود توسط نیرو‌های مرزبانی دهلران شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حاتمی ادامه داد: در عملیات اخیر ۷۱۲ راس، ۲۹۷ راس در عملیات دیگر و ۳۱۴ راس دیگر هم طی یک عملیات توسط مرزبانی دهلران در بخش‌های عین خوش و موسیان کشف و ضبط شدند.

او اضافه کرد: ارزش تقریبی این احشام بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است و در این عملیات‌ها و تعدادی از قاچاقچیان دستگیر و برخی موفق به فرار شدند که پیگیری‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

جانشین مرزبانی استان ایلام تاکید کرد: با رصد‌های مداوم اطلاعاتی، بهره مندی از نیرو‌های زبده و ماهر مرزبانی و تجهیزات بروز، تمام نوار مرزی استان کنترل می‌شود و اجازه هیچگونه فعالیتی به قاچاقچیان احشام و کالا داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق احشام نوار مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دهلران مهد تولید گندم است

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران