Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با رییس جمهور خبر داد و گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور در میان گذاشته شد.

حسین نوش آبادی ظهر امروز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم دیار پانزده خرداد، مطرح شد گفت: از رئیس جمهور خواستم نسبت به مطالبات مردم خطه پانزده خرداد عنایت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین مسائل و مشکلاتی که در این دیدار بیان شد، عنوان کرد: اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا با توجه به گذشت ۱۵ سال از تصویب آن در دولت و تسریع در احداث زیرگذرهای مسیر راه آهن، احداث بیمارستان در پیشوا با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری این شهرستان، ایجاد و استقرار صدا و سیما در دیار پانزده خرداد، افزایش حقابه کشاورزان از سد ماملو و تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک ، ضرورت ایجاد پایانه صادراتی محصولات دامی و کشاورزی در منطقه ، تسریع در ساخت جاده کاشان به ورامین و احیای آزادراه تهران به پیشوا و اتصال آن به محور قم ، گرمسار از موارد مطروحه بود.

نوش‌آبادی در پایان اظهار کرد: در این دیدار از آیت الله رئیسی برای سفر به شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا دعوت کردم که رئیس جمهور قول دادند در اسرع وقت این سفر انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر رییس جمهور ورامین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود