Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، کوروت C۸ برای اولین بار در سال  ۲۰۱۹ معرفی شد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. اکنون این کارخانه خودروسازی بعد از معرفی C۸ از خودرو جدید Z۰۶ جدید رونمایی کرده است. این خودرو از اواسط سال آینده میلادی با مدل ۲۰۲۳ به بازار می‌آید و در دو مدل کوپه و روباز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت ۶۷۰ اسب بخاری را در دور موتور ۸۴۰۰ دور در دقیقه چگونه توصیف می‌کنید؟، این همان قدرتی است که  موتور LT۶ V۸ ارائه می دهد که اکنون در این نمونه جدید از شورولت به کار برده شده است.  شورولت گفته است که این موتور، قوی‌ترین موتور 8 سیلندر  با تنفس طبیعی است که در تمام خودروهای تولیدی به کار برده است.

 این موتور ۵.۵ لیتری DOHC V۸ حداکثر ۸۵۰۰ دور در دقیقه خواهد داشت که طبق ادعای این کارخانه خودروسازی این خودرو قادر است   تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه هم برسد. عکس تیزری که اکنون از شورولت  Z۰۶ منتشر شده است نشان می دهد تغییرات بصری قابل توجهی را نسبت قبل نداشته اما اکنون دارای یک نمای جلوی متفاوت است که هوا را به مبدل حرارتی مرکزی هدایت می‌کند.

   

برای حفظ تعادل و رانندگی فوق العاده، یک پایه ۳.۶ اینچی در آن به کار رفته است که اجازه می‌دهد تا هوای بیشتری به دریچه‌های جانبی وارد شود. در قسمت عقب یک فاسیا جدید وجود دارد که خروجی‌های اگزوز چهارگانه شناور Z۰۶ را در خود جای داده است و طراحی آن چندان مورد توجه قرار گرفته است.

   

آنطور که شورولت گفته است مهندسان این خودرو، دو سال صرف تنظیم دقیق لوله‌های اگزوز کرده اند تا اطمینان حاصل کنند صدای آن متفاوت از هر «Vette» دیگری است که تا به حال ساخته شده است. نکته حائز اهمیت دیگر، طراحی خاص چرخ های این خودرو بوده که آن را بسیار خاص کرده است.  

 لاستیک‌های ۲۰ اینچی در جلو از لاستیک‌های سری ۲۷۵/۳۰ استفاده می‌کنند، در حالی که چرخ‌های ۲۱ اینچی در عقب با لاستیک‌های سری ۳۴۵/۲۵ با مشخصات قبلی به کار برده شده اند. برخی از چرخ‌های حالت عنکبوتی استاندارد خوششان نمی‌آید که شورلت هفت بسته چرخ مختلف را برای انتخاب پیشنهاد می‌کند.

   

سیستم تعلیق از کالیبراسیون مخصوص Z۰۶ برخوردار است، ترمز‌ها اکنون به 6 پیستونه در جلو ارتقا یافته و روی روتور‌های ۱۴.۶ اینچی فشرده می‌شوند. ترمز‌های عقب با روتور‌های ۱۵ اینچی کمی بزرگتر شده، اما ترمز‌های کربن سرامیکی اختیاری اندازه‌های آن را به ۱۵.۷ اینچ در جلو و ۱۵.۴ اینچ در عقب می‌رسانند.

   

از نظر آیرودینامیکی، مدل‌های استاندارد Z۰۶ دارای یک اسپویلر جلو و یک اسپویلر متوسط ​​در عقب است که شورولت آن را به عنوان یک زبانه کوچک در لبه اسپویلر توصیف می‌کند. این آپشن می‌تواند باعث افزایش نیرو شود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی ۲ محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، ۲ محصول این شرکت شامل جک J۴ و کی ام سی T۸ به فروش می‌رسند.

 بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T ۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است.

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T ۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره‌های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می‌باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T ۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود.

جدول فروش خودرو پیکاپ T ۸ 


همچنین فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می‌شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره‌های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.
 
زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودرو‌های سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک اعلام شده است.

جدول فروش خودرو جی۴

منبع: عصر ایران 

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)