Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی گفت: جلسه‌ای در وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات زرشک کاران استان برگزار شد که مقرر شد اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات کم‌بهره در اختیار تشکل‌ها، تعاونی‌ها، صاحبان واحد‌های فرآوری و صادرکنندگان در حوزه زرشک قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مصوب شد برای خرید زرشک تازه و خشکی که در انبار‌ها باقی مانده این اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تأمین شود تا خرید از کشاورزان انجام گیرد.

قوسی بیان کرد: مقدمات اولیه گرفتن ردیف بودجه برای مرکز توسعه و ترویج محصولات استراتژیک استان شامل زرشک و عناب  از دیگر مصوبات این جلسه در وزارت خانه بود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زرشک کاران ردیف بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از بررسی ۴۳ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرشید رستمی، امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جلسه کارگروه بررسی تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده بررسی پرونده‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در کمیسیون یک تغییر کاربری که با حضور عضو ناظر اداره بازرسی و سایر اعضا برگزار شد، ۴۳ فقره پرونده بررسی و تصمیماتی در جهت رد یا صدور مجوز تغییر کاربری آن اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و لزوم امنیت غذایی مردم، هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و مشمول جرایم قانونی و قلع قمع مستحدثات غیرمجاز می‌شود.

کد خبر 746909

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد