Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سید جواد پورنقی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی در استان اظهار کرد: با بستری ۴۷ بیمار جدید در مدت زمان یاد شده، هم اکنون ۱۸۸ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان این که واکسیناسیون با شتاب و دقت در حال انجام است، اضافه کرد: بیش از ۸۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان واکسینه شده اند، اما برای پایان شیوع بیماری واکسیناسیون به تنهایی کفایت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، بیان کرد: مهم ترین راه قطع زنجیره کرونا رعایت موازین بهداشتی است.

پورنقی خاطرنشان کرد: افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه کارت واکسن الکترونیک خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بستری آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: آمار فوتی‌ها و مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

­این مقام مسئول افزود: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان فارس با ۱۱ فوتی و استان اصفهان با ۷ نفر فوتی بوده است.

­سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال، ۵۴ نفر بر اثر غرق شدگی مصدوم شدند، گفت: آمار مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

­یکتاپرست با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان بوشهر با ۱۵ مصدوم و استان هرمزگان با ۸ مصدوم بوده است، افزود: در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی