Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رسانه‌های کاتالان و برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات فوتبال جهان، کاپیتان پیشین بارسلونا را جدی‌ترین گزینه سرمربیگری این تیم تیم می‌دانند.

 تیم فوتبال بارسلونا دیشب در ادامه نتایج ضعیف این فصل خود با نتیجه یک بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد. پس از این بازی،‌ خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا به رونالدو کومان اعلام کرد که از سرمربیگری تیم برکنار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام خبر برکناری کومان، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او آغاز شد. نشریه اسپورت کاتالان و فابریزیو رومانو از خبرنگاران فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال، خبر داده‌اند که باشگاه بارسلونا با ژاوی هرناندز هافبک و کاپیتان پیشین این تیم به توافق رسیده است.

ژاوی درحال حاضر هدایت تیم السد قطر را برعهده دارد اما درصورتی که او قصد پیوستن به بارسلونا را داشته باشد،‌ بعید است که قراردادش با السد مانعی مقابل او ایجاد کند.

بارسلونا شنبه هشتم آبان باید در هفته دوازدهم لالیگا با آلاوز روبرو شود ولی شاید سرمربی جدید این تیم تا آن زمان معرفی نشود.

آبی‌اناری‌ها در این فصل لالیگا از ۱۰ بازی فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده و در رده نهم قرار دارد. در لیگ قهرمانان اروپا هم با سه امتیاز از سه بازی در رده سوم گروه E ایستاده است. شکست هفته گذشته این تیم مقابل رئال مادرید، خشم هواداران را برانگیخته بود و برخی از آنها به اتوموبیل کومان نیز حمله کردند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

اخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

تعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

رضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

به داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

فصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی گردیم.

دیگر خبرها

  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • بارسلونا زندگی ماست!؛ تجمع هواداران کاتالان ساعاتی پیش از آغاز دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!