Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم که طلاب و روحانیون در این زمینه نقش موثری دارند.

به گزارش مشرق، همزمان با ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و آیت‌الله موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه‌ای ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، از حوزه‌ها خواست کرد:  دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

بسیاری از کارخانه‌های خوزستان در کما هستند

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلات‌شان روز به روز کمتر شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در کما به سر می‌برند، افزود:  احیاء این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان از سوی قوه قضاییه نیازمند است.

رئیس حوزه‌های علمیه اهواز گفت: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتیکه واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دستگاه قضائی قوه قضائیه خوزستان آیت الله موسوی جزایری کارخانه ها حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم