Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار زین العابدین خرم پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده عاشورا اظهار داشت: به عنوان یک سرباز کوچک، یک خادم مردم و رزمنده ای که سعادت هم نفسی با شهدای والایی را داشته‌ام، پس از سال‌ها خدمت در مجموعه‌ای که بنیان آن به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی نهاده شده و محل جوشش نیروهای تربیت شده مکتب امام راحل (ره) و شهدایی چون سردار سلیمانی و باکری‌هاست، به این افتخار خدمت در چنین نهادی مقدس می‌بالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیج نیز بسط دهنده ارتباط مردم با بدنه سپاه است که با درایت امامین انقلاب ما، شاخ و برگ این شجره طیبه جهانی شده و در همه جا می‌درخشد.

عابدین خرم ادامه داد: بنا به صلاحدید بزرگواران اکنون پس از نزدیک به چهل سال خدمت در نهاد مقدس سپاه قرار است در سنگر دیگری خدمت کنم و قسم یاد می‌کنم که در این سال ها لحظه‌ای از وقت خدمت را به بطالت نگذرانده ام چرا که تاریخ بدهکار قیام امام حسین (ع) است و ما نیز در این لباس و مسئولیت تلاش می‌کنیم این بدهکاری خود را تا حد توان بپردازیم و همچنان که بسیاری از مسئولان کشور شیفته خدمت هستند، سعی می‌کنیم گامی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب و در این مسئولیت برداریم و در مسیر صراط مستقیم انقلاب ثابت قدم بمانیم.

فرمانده پیشین سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در این چهار سال ۲۱۰ روستای محروم را در عرصه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی، اشتغال، ایجاد فضاهای ورزشی تحت پوشش قرار دادیم و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و البته همراهی مردمان خیر این دیار تلاش کرده‌ایم گوشه‌ای از محرومیت‌ها در مناطق محروم آذربایجان شرقی را برچینیم و در دفاع مقدس نوین برای مقابله با کرونا نیز ۴۲۰ میلیارد تومان تنها برای آسیب دیدگان از کرونا کمک کردیم و بیش از سه میلیون اقلام نیز برای خانواده تأمین و توزیع شد و تلاش کردیم در بحث واکسیناسیون نیز تمام توان خود را برای انجام هر چه مؤثر این فرآیند بکار گرفتیم.

خرم تأکید کرد: با همراهی همه اشخاص و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس تمام توان خود را برای تحقق شعارهای انقلاب بکار خواهیم بست تا با سرافرازی این فرصت نوکری را به پایان برسانیم و به سرورمان امام حسین (ع) می‌گوییم مالی که نداریم اما از جان و آبرویمان می‌گذریم و تمنا می‌کنیم ما و همرزمان و همراهانمان را در زمره کربلاییان و در این مسیر ثابت قدم قرار دهید.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شد و از خدمات عابدین خرم قدردانی شد. پیش از این سردار خُرم با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بخشی از سوابق سردار عباسقلی‌زاده است.

سردار عباسقلی‌زاده متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امام حسین نمایندگان مجلس نماینده ولی فقیه استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم امام حسین ع محرومیت مناطق محروم کربلا قیام امام حسین ع آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران

مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073769 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم