Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده که نمود عینی آمیختگی علم با عمل است و نتایج پربار و ارزش افزوده بسیار به همراه دارد.

او افزود: صنعت برق به سه بخش اصلی تولید، انتقال و توزیع تقسیم می‌شود که بخش توزیع با توجه به پیچیدگی فراوان و ابعاد مختلف و به خاطر اینکه با مصرف کننده ارتباط مستقیم دارد نیازمند توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: هوشمندسازی بخش توزیع یکی از مهمترین اولویتهاست که در این راستا مرکز تحقیقات هوشمندسازی توزیع برق راه اندازی شده و حوزه‌های سیم داری، فروش، خدمات مالی و پشتیبانی را دربرمی‌گیرد.

ذبیحی بیان کرد: این شرکت برق از پارسال ارتباط و تعامل نزدیک با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرده و با همکاری این دانشگاه پروژه‌های مختلف تعریف و اجرا شده است.

او تصریح کرد: مرکز خدمات فنی ۲۰ کیلوولت نیز که تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد با داشتن بخش‌های مطالعاتی و تجهیزات می‌تواند به تحقیقات و پروژه‌های حوزه برق کمک کند.

مهدی ظریف مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۰ سال قبل همکاری خود را با بخش توزیع برق مشهد آغاز کرده و راه اندازی مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق استان با ایده‌ها و نظرات اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه بوده است.

او افزود: تجهیزات بسیار مناسبی در زمینه آزمایش کنتور برق در مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق خراسان رضوی وجود دارد که امیدواریم با همکاری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بتوان آزمایشگاه مرجع در زمینه کنتورسازی ایجاد کرد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی سامانه خودرویی را یکی از پروژه‌های هوشمندسازی شبکه توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که بر روی خودرو‌های مدیریت بحران این شرکت نصب شده و نسبت به رصد هوشمندانه شبکه توزیع در استان اقدام می‌کند.

محسن مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق استان فرصتی را فراهم می‌کند که دانشگاه بتواند نقش خود را در آمیختگی علم و عمل ایفا کند، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در چند سال اخیر با رویکرد حل مساله و توجه به مسائل و نیازهای جامعه درصدد در اختیار گذاشتن علم برای خدمت به جامعه برآمده است.

او افزود: دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ظرفیتهای فراوان دارد، این دانشگاه ۶۰۰ عضو هیات علمی از مجموعه هزار و ۵۰ نفری اعضای هیات علمی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی را در اختیار دارد و دارای ۳۰ هزار دانشجو است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوشمند سازی توزیع برق پروژه های عمرانی توزیع برق خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت و محسن جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد شهرقدس بازدید کردند.

افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه و عرضه و فروش محصولات دانشجویان شرکت‌کننده گفت: این غرفه‌ها به صورت بازارچه‌ای در سطح دانشگاه‌ها هم برگزار می‌شود.

جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس هم بیان کرد: غرفه صنایع خلّاق برای ایجاد فرصت برای دانشجویان کارآفرین و معرفی کسب و کار آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در خراسان رضوی
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید