Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:46:26 GMT

تیم فوتسال ملی‌حفاری بازهم باخت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۱۹۶۸

تیم فوتسال ملی‌حفاری بازهم باخت

ایسنا/خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تیم کراپ الوند شکست خورد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور امروز (پنجشنبه) پیگیری شد که ملی حفاری در خانه پذیرای تیم کراپ الوند بود.

به گزارش ایسنا، در نیمه اول این بازی دو تیم خوب ظاهر شدند و حاصل آن دو گل بود؛ حفاری در دقیقه ۱۸ موفق شد دروازه حریف خود باز کند اما کراپ الوند در شروع مجدد بعد از این گل، سریعا گل خورده را پاسخ داد و بازی به تساوی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کراپ از روی نقطه پنالتی دوم نیز صاحب یک موقعیت گلزنی شد که بهزاد عظیمی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. بازی در این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم ملی حفاری طوفانی شروع کرد و در دو دقیقه ابتدایی موفق شد، دو بار دروازه کراپ را باز کند. در ادامه نیز کراپی‌ها در دقیقه شش نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. تیم میهمان در ادامه نیز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

کراپی‌ها در دقایق پایانی فشار بیشتری بر حفاری وارد کردند تا این‌که در دقیقه ۱۶ گل چهارم را وارد دروازه حفاری کردند. تیم میهمان در دقیقه ۱۷ نیمه دوم صاحب یک پنالتی شد که از موقعیت استفاده نکردند.

تیم کراپ در ادامه نیز فشار بیشتری به ملی‌حفاری وارد کرد و در دو دقیقه پایانی با ارائه یک نمایش برتر، دو گل به ثمر رساند.

شکست برابر کراپ، پنجمین باخت ملی‌حفاری در این فصل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند

ستاره رئال مادرید خوشحال است که با گلزنی خود، مانع از شکست سه شیرها در دیدار دوستانه سه شنبه شب شد. 

جود بلینگام پس از گلزنی در دقیقه ۵+۹۰ بازی دوستانه انگلیس مقابل بلژیک و به تساوی کشاندن حساب کار، از عواقب شکست محتمل دیگری در ومبلی برای تیمش گفته است.

طرفداری | به گزارش BBC، سه شیرها که بازی قبلی خود را مقابل برزیل واگذار کرده بودند، در بازی سه شنبه شب نیز تا آستانه شکست پیش رفتند ولی گل بلینگام آن‌ها را نجات داد. شماره ۱۰ سه شیرها، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

می‌دانستم که اگر دومین باخت پیاپی را تجربه می‌کردیم، چه بد و بیراه‌هایی درباره ما می‌گفتند. من قبلا کنار خیلی از این بچه‌ها بازی نکرده بودم. با توجه به تمامی فرصت‌هایی که ساختیم، باید برنده می‌شدیم. ولی این دو بازی، به نفع‌مان خواهد بود. می‌دانم که مردم دید منفی خواهند داشت ولی ما باید برداشت مثبتی از این بازی‌ها داشته باشیم. 

بلینگام همچنین در مورد عملکرد کوبی مینو، در اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان انگلیس گفت:

خوب بود. کار سخت است. من در حال صحبت کردن مثل بزرگ‌ترها هستم و می‌دانم که این درخواست وجود داشت (که مینو در ترکیب قرار بگیرد) ولی او قطعا بازیکن خارق العاده‌ای است و آینده بزرگی در منچستریونایتد خواهد داشت؛ امیدوارم در انگلیس هم همین‌طور باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد