Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضائیه با اعلام دستگاه قضا و از شرکت هفت‌تپه گفت: ‌دیگر اجازه نمی‌دهیم کارگران در این مسیر تنها بمانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت، با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان اظهار داشت: احساس می‌کنم باید برای حل‌ مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ای صورت گیرد چرا که حیف است استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی با این حجم از مشکلات مواجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش دشمنان و شیطان‌صفتان گفت: بدخواهان تلاش می‌کنند از کوچکترین ضعف‌ها بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تاسف و هم احساس مسئولیت بیشتر می‌کند.

جبران خسارات مدیریت "اسد بیگی" 3 سال زمان خواهد برد/ حقوق عقب افتاده کارگران هفت تپه تا اواسط آبان ماه واریز می‌شودمعوقات کارگران هفت تپه توسط بانک‌های ملی و صادرات پرداخت می‌شودحقوق معوق کارگران هفت تپه با همکاری بانکها پرداخت می شودحقوق معوق کارگران هفت تپه پرداخت می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسئله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهمترین مسئله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به ویژه در سال‌های اخیر بر آن تاکید فراوان داشتند گفت: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم می‌توانیم دشمن را ناامید کرده و همانطور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مسئله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی اظهار داشت: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌هاست.

رئیس قوه قضاییه با ابراز خرسندی از گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت‌تپه در جلسه از سوی مسئولین گفت: خوشبختانه اکنون آن طور که اعلام شد درباره اداره این شرکت توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

‌محسنی اژه‌ای از هیئت مدیره و کارگران هفت‌تپه خواست که برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند و تاکید کرد: اگر‌ هفت‌تپه بهتر از گذشته و‌به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد و شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاد و حاشیه ایجاد نشود به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

رئیس قوه قضاییه در پایان گفت که دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگران هفت تپه شرکت هفت تپه رئیس قوه اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال تایید صلاحیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در روز یکم اردیبهشت، از صبح امروز در فرابورس ایران مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه برگزار و در نهایت به صورت رسمی این مقدار از سهام این دو باشگاه به متقاضیان واگذار شد.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کرد.

طبق برنامه مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام خواهد شد.

هم‌چنین قبلا ۱۰ درصد سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به هواداران آن‌ها فروخته شده بود.

امروز مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا گفت: شرکت‌هایی که قرار است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در اختیار بگیرند دولتی نیستند، اما ممکن است به اصطلاح شبه دولتی تلقی شوند. با این حال مدیریت این دو باشگاه به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری آن‌ها نیز کلا متفاوت می‌شود.

وی درباره روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد که در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی هستند. مدت‌ها بود که ملاحظاتی از باب مناسبات بین‌المللی داشتند که قرار بر واگذاری این دو باشگاه بود. حیطه اصلی آن هم سازمان خصوصی‌سازی بوده و واگذاری قطعی است و به نهاد‌های دولتی هم واگذار نخواهد شد. ممکن است کسانی که می‌خرند شبه دولتی باشند. البته شبه دولتی یک تعریف و اصطلاحی است که در تصور عمومی ایجاد شده است؛ لذا شرکت‌هایی که قرار است پرسپولیس و استقلال را در اختیار بگیرند دولتی نیستند و اثر مدیریتی آن‌ها به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی