Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر عنابستانی روز پنجشنبه در نشستی با مسوولان شهرستان ششتمد افزود: طرح تسهیل صدور مجوزها یکی از اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست که بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار، اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم می کند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس، طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار را با هدف تسریع کسب‌ و کارها و حمایت از فعالان اقتصادی تهیه‌ کرده‌اند که کلیات این طرح تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار، فعالان اقتصادی تنها با ثبت در سامانه می‌توانند کسب و کار خود را شروع کنند و  البته برخی مشاغل محدود که با موضوع امنیت و سلامت مردم مرتبط است فرایند خاص خود را طی می کند.

عنابستانی با اشاره به طرحهای نیمه تمام فراوان در کشور افزود: تکمیل این طرحها با اعتبارات محدود دولتی زمان‌بر است و تنها راه ممکن، ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه است برای نمونه یکی از طرحهای نیمه تمام  مهم در شهرستان سبزوار پروژه راه آهن سبزوار است که تکمیل آن حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های معدنی و کشاورزی شهرستان ششتمد افزود: توسعه اقتصادی این منطقه با حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف فراهم می شود.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت و دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رونق تولید سبزوار بهبود کسب و کار خوشاب ششتمد جغتای داورزن جوین علی اصغر عنابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رونق تولید سبزوار مجلس شورای اسلامی رونق تولید سبزوار بهبود کسب و کار خوشاب ششتمد جغتای داورزن جوین علی اصغر عنابستانی تسهیل صدور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته ای ایران با آزمایش شد.   به گزارس انتخاب، کریمی قدوسی‌ نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است