Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز گذشته (چهارشنبه) صادرات از طریق مرز پرویزخان در قصرشیرین متوقف شده است.

وی افزود: مشکل به وجود آمده ربطی به طرف ایرانی تبادلات اقتصادی ندارد و دلیل این مشکل اعتراض رانندگان عراقی عنوان شده است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: اخیراً کشور عراق دستگاه ایکس ری در ورودی مرز پرویزخان به این کشور به منظور بررسی کالاهای وارداتی نصب کرده که وجود دستگاه ایکس ری و دریافت هزینه سبب نارضایتی تجار عراقی و ماشین‌های حمل بار شده، که این موضوع علت اعتراض تجار و رانندگان عراقی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای عادی بین ۸۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ کامیون کالای صادراتی از مرز پرویزخان به کشور عراق وارد می‌شد که این روند ۲ روز است که متوقف شده است.

تاتار در خصوص اولویت خروج بار از کشور گفت: در مرز پرویزخان با توجه به صادرات محصولات کشاورزی، اولویت خروج بار از کشور با محصولات فاسد شدنی است.

کد خبر 5338317

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز بازارچه پرویزخان مرز پرویزخان کرمانشاه قصرشیرین ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین کرمانشاه قوه قضاییه گرگان لیگ برتر فوتبال ایران هفته وحدت واکسن کرونا ایلام عکس استانها مرز پرویزخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان