Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم رونمایی از طرح مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند امروز ۶ آبان با حضور  مسئولان شهرستان  زرند و خانواده معزز شهدا در محل دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد. 

علی صادق زاده، فرماندار شهرستان زرند در این مراسم با بیان اینکه اسم و آوازه اقتدار ملت ایران با عنایت و وجود شهدا، ماندگار و جهانی شده است، گفت: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها با افتخار و اقتدار کامل حرف‌ها برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص مسائل پیش آمده اخیر برای جایگاه‌های سوخت کشور بیان داشت: امروز توطئه بنزین با تدبیر مدیران انقلابی کشور و ورود مستقیم شخص رئیس جمهور و هوشیاری، بصیرت و صبوری مردم همیشه در صحنه با کمترین بروز خسارت و تنش زایی امنیتی و اجتماعی در سطح جامعه خنثی شد.

صادق زاده ادامه داد: در شهرستان زرند نیز در اولین ساعات این حمله سایبری، ضمن هماهنگی با عوامل مربوطه شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ناحیه استان کرمان، تصمیمات و اقدامات لازم در کوتاه ترین زمان انجام شد و در کم ترین زمان ممکن، جایگاه‌های سوخت به تدریج به حالت فعالیت عادی سوخت رسانی برگشتند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اشاعه فرهنگ، معنویت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان در سطح جامعه خصوصا برای نسل جوان تاکید کرد. 

فرماندار زرند افزود: با وجود اینکه در سال‌های گذشته، ردیف اعتباری برای ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدا و شهدای گمنام وجود نداشت؛ ولی امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند اعتبارات خوبی را برای این موضوع در نظر گرفته ایم و تعریف شده است و مطمئنا صنایع و معادن فعال شهرستان زرند نیز باید در این امر به منظور مسئولیت‌های اجتماعی به کمک بیایند.


در این مراسم سمنبر میرزایی،  رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از روند پیگیری مسائل مربوط به شهدای گمنام و انواع برنامه های مذهبی و فرهنگی از زمان تدفين شهدا و آماده سازی فضای موقت و نیز نقشه برداری و طراحی نهایی مقبره ارائه داد.

 عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان طی سخنانی به تبیین جایگاه شهدا و ابعاد عظمت انقلاب اسلامی و آمادگی این نظام مقدس برای زمینه سازی تمدن نوین اسلامی پرداخت.

در پایان از طرح بنای يادمان مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی زرند رونمایی شد و همه با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای گمنام دفاع مقدس شهرستان زرند شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در پایان برگزاری فینال مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرآباد در استادیوم ورزشی آن شهر عنوان داشت: یادواره‌ها و برنامه‌ها که به عنوان پاس داشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزاری می‌شود موجب آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با این شهدا که مفاخران و افراد برجسته در حیات ما محسوب می‌شوند، است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز توسعه و پیشرفتی که در جامعه وجود دارد به خاطر ایثار گری، جانفشانی، از خود گذشتگی و برکت خون پاک و مطهر شهداست که باید به پاس داشت این ایثارگری شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خور شأن و منزلت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم استادیوم ورزشی شهر آباد که شامل احداث رختکن، و امکانات جانبی این استادیوم یک میلیارد تومان اعتباری برای آن تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این استادیوم که ساماندهی جاده دست رسی و روشنایی آن است نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته خواهد شد

در پایان این دوره مسابقات پیشکسوتان تیم شهدای شهر آباد با برد تیم پیشکسوتان استقلال بوشهر قهرمان این دوره شد.

کد خبر 6085952

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • بزودی یک طرح نوین رادیو دارویی رونمایی می‌شود
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا