Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:40:58 GMT

مرگ دردناک 11 تبریزی بر اثر خشک شدن ناگهانی !

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۲۴۹۱

مرگ دردناک 11 تبریزی بر اثر خشک شدن ناگهانی !

علیرضا صفایی فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱ نفر در استان براثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

 این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ نفر کاهش یافته است.

در سال گذشته ۲۶ نفر بر اثر برق گرفتگی در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا برق گرفتگی اخبار حوادث تبریز مرگ تلخ مرگ ناگهانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت مریم معصومی مریم معصومی اینستاگرام دنیا جهانبخت بازار آزاد فال قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی واقف بهروزی با اشاره به عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در حوزه وصول درآمد‌های عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت در سال گذشته افزود: در حوزه وصول درآمد‌های عمومی آذربایجان‌ شرقی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب شاهد تحقق ۱۲۲ درصدی و ۱۱۹.۲۳ درصدی نسبت به رقم مصوب بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع آذربایجان‌ شرقی با هدف پیگیری وصول و رشد درآمد‌های استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، از همین رو رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ را شاهد بودیم.

بهروزی ادامه داد: همچنین مجوز فروش ۲۴ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۲ اخذ شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: در تبدیل اسناد دفترچه‌ای از تک برگ عادی به اسناد تک برگ دولتی نیز با افزایش مواجه بودیم که در سال گذشته این تعداد به ۱۷ هزار و ۵۱۸ فقره رسید.

 

دیگر خبرها

  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی