Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:18:51 GMT

رویای لوکاکو بازی در رئال مادرید است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۲۵۱۹

رویای لوکاکو بازی در رئال مادرید است

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه روملو لوکاکو، از علاقه این بازیکن به بازی با پیراهن رئال مادرید خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو پس از فصل درخشانی که با پیراهن اینتر پشت سر گذاشته و موفق به فتح اسکودتو به همراه این تیم شد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر به چلسی برگشت اما به نظر می‌رسد که رویای این بازیکن بازی با پیراهن دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکو پاستورلو در گفتگو با اسکای نیوز مدعی شده که لوکاکو همیشه علاقه زیادی به حضور در استمفوردبریج و اثبات توانایی‌هایش در استمفوردبریج داشته اما رویای او برای آینده‌ فوتبالی‌اش همیشه حضور در سانتیاگو برنابئو بوده است.

او اظهار داشت:« تابستان 2021 برای او بسیار مهم بود. سه یا چهار باشگاه تراز اول به دنبال مهاجم بودند و این تعداد بازیکن خوب در بازار نبود. او در طول آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد همیشه به چلسی فکر می‌کرد اما باید تایید کنم که نیم نگاهی نیز به رئال مادرید داشت. او همیشه وقتی زندگی حرفه‌ای خود را تجسم می‌کرد، رویای به تن کردن پیراهن این تیم را در سر داشت.»

 

 

پاستورلو اضافه کرد:« درخشش با پیراهن چلسی نیز جز اهداف روملو بوده چون در سنین جوانی دوست داشته چنین کاری را انجام دهد، بنابراین همیشه مایل بود به این تیم برگردد. بازی برای این تیم نوعی افتخار است که او به آن فکر می‌کرد و در قلبش حس می‌کرد.»

لوکاکو فصل گذشته 42 گل در 58 بازی برای اینتر و تیم ملی بلژیک به ثمر رساند و در بازگشتش به انگلیس نیز تا به حال در 24 بازی 15 گل وارد دروازه حریفان کرده است. هرچند در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست. با این حال اثرگذاری او در صدرنشینی چلسی در لیگ برتر غیرقابل انکار است.

چلسی رئال مادرید روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید روملو لوکاکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد