Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@15:13:00 GMT

درخشش خط دفاعی آلومینیوم اراک مقابل فولادی ها

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۲۸۹۳

مدافعان آلومینیوم مقابل مهاجمان خطرناک فولاد عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشتند.

آلومینیوم اراک در حالی در هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد به برتری 3-0 رسید که خط دفاعی این تیم عملکرد بسیار درخشانی در این مسابقه داشت.

به گزارش طرفداری، وحید محمدزاده یکی از مدافعان باتجربه لیگ برتر است که در این فصل به جمع اراکی ها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در هفته ابتدایی مقابل پدیده چندین اشتباه داشت ولی در هفته دوم بسیار درخشان ظاهر شد و توپ های خطرناک فولادی ها را دفع کرد.

با وجود اینکه امیرمحمد هوشمند، مدافع اصلی آلومینیوم به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست، رسول خطیبی با استفاده از زوج رامتین سلیمان زاده و وحید محمدزاده جای خالی مدافع جوان را پر کرد و این دو بازیکن در دیدار مقابل فولاد عملکرد بسیار درخشانی داشتند.

حال باید دید که تجربه این دو مدافع در هفته های بعد نیز به کمک اراکی ها خواهد آمد یا خیر.

 

بیشتر بخوانید:

آلومینیوم اراک 3-0 فولاد خوزستان / قدرت نمایی خطیبی مقابل ویسی

عبدالله ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها 3 گل خوردیم

رسول خطیبی: سه گل زدیم اما هنوز تیم کاملی نیستیم

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)