Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این ماموریت را به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می‌دهم تا این مهم صورت گیرد. در این راستا طی این فرآیند دستگاه‌های اجرایی وادار به استفاده از اختیاراتشان خواهد شد و مجموعه‌های فعال هم شناسایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبعلی نظری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: مردم، بخش اصلی نظام مقدس اسلامی هستند و حضور مردم مبتنی بر اعتقاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور مردم مربوط به میدان خاصی همچون دفاع مقدس صرفا نیست، افزود: این حضور با همه عرصه‌ها موضوعیت پیدا می‌کند و حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با حضور مردم می‌توانیم به اهداف عالیه و بلند عرصه اقتصادی برسیم اما مزیتی که نظام اسلامی دارد و یا نقطه تمایزی که در نظام اسلامی با سایر نظام‌ها وجود دارد این است که در نظام مقدس اسلامی عرصه اقتصاد هم تعالی بخش است و می‌تواند انسان‌ها را در مسیر رشد، کمال و تعالی قرار دهد.

نظری با بیان اینکه «فعالان اقتصادی» جلوداران بدنه‌ی مردمی عرصه اقتصاد هستند، تصریح کرد: وقتی که همه مردم نقش داشته باشند و از این فعالیت سالم در حوزه اقتصادی برخوردار باشند، آن هدف تعالی بخش هم محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با پیشتازی فعالان اقتصادی به نیابت از بدنه مردمی و با نگاه‌های بلند و عمیق در نظام مقدس اسلامی که مادی ترین عرصه را به معنویت تبدیل می‌کند، شاهد باشیم که این حرکت‌های مردمی به شکل انسان سازانه و تکامل بخش، روبه‌جلو باشد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اعتقاد دارم بخش خصوصی و مردمی باید دستگاه‌های حاکمیتی را به حرکت درآورند. بدین منظور در دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید برنامه‌ها در حوزه اصناف، تجارت، مبادلات، صنعت و معدن مشخص و مشکلات احصاء شود.

نظری با اعلام اینکه قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه‌اندازی خواهد شد، اظهار کرد: این ماموریت را به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می‌دهم تا این مهم صورت گیرد. در این راستا طی این فرآیند دستگاه‌های اجرایی وادار به استفاده از اختیاراتشان خواهند شد و مجموعه‌های فعال هم شناسایی می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از اختیاراتی که داریم به نحو درستی استفاده نمی‌کنیم و این با یک نگرانی و خود تحریمی به وجود می‌آید. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی به ظرفیت‌های بالقوه استان اشاره و خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی که ظرفیت عظیمی همچون آقا علی ابن موسی الرضا (ع) وجود دارند، همه انگیزه دارند تا مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار فعالان اقتصادی استاندار خراسان رضوی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال تشکیل شده است، گفت: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس با اخذ مشاوره از مدیران، صاحب نظران و نخبگان، تقسیم کار کرده‌ایم.

وی مطرح کرد: مردم باید در عرصه‌های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم. روند اجرای تمامی برنامه‌ها و مصوبات این قرارگاه باید مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد. باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات مقام معظم رهبری انجام شده و البرز نیز جزو استان‌های معین در این زمینه است. ایجاد شهرک‌های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6084425

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی