Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمانیدگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: سپاه عاشورا سرداران بزرگی را در خود دیده است که همگی خالصانه کار کرده و راه شهید مهدی باکری را ادامه دادند

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی عصر روز پنجشنبه، ۶ آبان ماه، در آئین تکریم و معارفه‌ی فرمانده سپاه عاشورا که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، جمعی از مسئولین نظامی، انتظامی و اجرایی استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده های شهدا و یادگاران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان خطه‌ی شهدایی چون آقا مهدی و آقا حمید باکری، مرتضی یاغچیان، حسن شفیع زاده، علی تجلایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است؛ اینجا لشکری است که در عملیات خیبر اکثر کادر و(از جمله) دو جانشین این لشکر به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در طلائیه بعد از اینکه خبر شهادت آقا حمید باکری رسید، آقا مهدی دستور دادند که شهید یاغچیان جای ایشان‌ را پر کند و ساعاتی بعد نیز آقا مرتضی شهید شد و در کل درطول دوران دفاع مقدس به همت رزمندگان آذربایجان، لشکری مقتدر طراحی شده بود که نقشی اساسی در جنگ تحمیلی داشت.

وی در خصوص ویژگی‌های رفتاری فرمانده سابق سپاه عاشورا گفت: امروز سربازی را تکریم می‌کنیم که بیش از چهار دهه خدمت خالصانه کرده است و سابقه‌ی مجاهدت، ایثار و فداکاری سردار خرّم بر کسی پوشیده نیست و یکی از ویژگی‌های بارز سردار خرّم جامعیت و فهم عمیق در جنگ سخت  و نرم است.

مسئول نمانیدگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: سپاه عاشورا سرداران بزرگی را در خود دیده است که همگی خالصانه کار کرده و راه شهید مهدی باکری را ادامه دادند و سردار خرّم نیز با تمام وجود و در سنگر سپاه عاشورا خدمت کرد و شب و روز نشناخت و تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و اکنون آماده‌ی خدمت در جایگاه دیگری است و امیدواریم در این سنگر جدید دیگر برای اسلام و انقلاب و  استان اثرگذار باشد.

وی ضمن تبریک به سردار عباسقلیزاده فرمانده جدید سپاه عاشورا نیز گفت: از سردار سلامی فرمانده کل سپاه تشکر می‌کنیم که سردار عباسقلیزاده را به‌عنوان فرمانده سپاه عاشورا نصب کردند چراکه این فرمانده، محبوب القلوب تمامی پرسنل و حتی پیشکسوتان سپاه عاشورا است و همه‌ی ما قول می‌دهیم همانطور که قبلا سردار خرمّ را کمک می‌کردیم، فرمانده جدید را نیز همراهی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات سردار زین العابدین خرّم به‌عنوان فرمانده سابق سپاه عاشورا تقدیر و سردار اصغر عباسقلیزاده نیز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده كل سپاه سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سپاه سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این دو واحد گازی در نیروگاه سمنان با سرمایه گذاری بخش خصوصی  راه اندازی شده و برق تولیدی آن 
مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت:  همچنین امروز  ۳۳ مگاوات برق از محل نیروگاه تجدید پذیر خورشیدی وارد مدار خواهد شد و به این ترتیب ظرفیت تولید برق نیروگاهی استان سمنان به هزار و ۱۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.
وفایی گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه نیروگاهی استان سمنان ۸۶ میلیون یورو و ۳۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت