Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جلسه اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با حضور قائم‌مقام و مدیران کل این معاونت برگزار شد. در ابتدای این جلسه رؤسای ادارات به ارائه گزارش از عملکرد واحد خود پرداختند و در خلال آن به بیان پیشنهاداتی در راستای بهبود عملکرد، رفع موانع و چالش‌های موجود در اجرای برنامه‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیر پس از شنیدن گزارش‌ها و دستاوردهای معاونت به اهمیت و نقش پیشگیری در جامعه پرداخت و اذعان کرد: دغدغه و نگاه رئیس قوه قضائیه این است که انتظارات از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بالا و لازم است تمام توانمندی‌ها و ثمرات آن در جامعه مشاهده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ادامه داد: در امر پیشگیری باید بیش از پیش از فضای رسانه‌ای کشور استفاده شود.

وی تاکید کرد که قبل از اینکه این معاونت در حوزه‌های پیشگیرانه همچون ارتقا آگاهی‌های عمومی و فرهنگی وارد شود باید ابتدا خود را به جامعه بشناساند تا بتواند به خوبی از مشارکت دیگر نهادها بهره گیرد.

معاون اجتماعی قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد که باید به خوبی وضع موجود را تبیین کنیم تا موضوع پیشگیری در جامعه به خوبی پررنگ شود و نگاه جدید در این حوزه، عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه پیشگیری از جرم عملکرد اجتماعی معاون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است