Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:33:02 GMT

بازگشت ۹۰ درصد جایگاه های سوخت به چرخه فعالیت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۱۶۱

بازگشت ۹۰ درصد جایگاه های سوخت به چرخه فعالیت

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش بالادست شامگاه پنج شنبه در گفتگویی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای عادی کردن فعالیت جایگاه‌های سوخت در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۱۸ جایگاه سوخت گیلان به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و خدمات دهی را با کارت سوخت انجام می‌دهند، افزود: ۱۷ جایگاه سوخت دیگر نیز مقدمات اتصال به این سامانه فراهم شده که تا ساعات پایانی امشب وارد مدار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ادامه داد: کارشناسان امروز مقدمات اتصال ۶۰ جایگاه سوخت دیگر برای اتصال به این سامانه را فراهم کردند در انتظار این هستیم که از سوی ستاد پخش اقدامات اتصال آنها انجام شود تا فردا وارد مدار شوند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا غروب جمعه حدود ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان گیلان وارد مدار سامانه هوشمند سوخت رسانی شوند.

بالادست همچنین به اخبار منتشر شده درباره اختصاص بنزین جبرانی اشاره کرد و افزود: تاکنون چیزی در این زمینه ابلاغ نشده و در حد همان شایعه است.

کد خبر 5338382

منبع: مهر

کلیدواژه: جایگاه سوخت بنزین شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان عکس استانها ایلام اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان آقای سید امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی در گفتگو با خبر ۱۴ شبکه یک سیما افزود: توجه به واحد‌های راکد با عنوان مجموعه‌هایی که سرمایه‌های بسیاری زیادی در آن نهفته است و با یک سرمایه گذاری و سرمایه در گردش می‌تواند به چرخه‌ی تولید بازگردد و احیاء شود به عنوان کار محوری در دولت است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی اضافه کرد: همچنین براساس برآورد‌های صورت گرفته با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی در استان سمنان بیش از ۱۰ همت از سرمایه‌های مردمی به چرخه‌ی تولید بازگشته است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ واحد قابل احیاء در استان سمنان شناسایی شد که از این تعداد، ۲۰۱ واحد به چرخه تولید بازگشت.  وی ادامه داد: با احیای این واحد‌های اقتصادی برای حدود ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم و برای هزار و ۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی؛ احیای سرمایه‌های مردمی به واسطه احیای واحد‌های صنعتی را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و گفت: این روند با توجه به دستورات و وعده‌های رئیس جمهور ادامه دارد تا بتوانیم در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم واحد‌های باقیمانده راکد در استان سمنان را نیز به چرخه تولید بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام