Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، چند روز پیش بود که سیروس دین محمدی در خصوص همبازی بودن با یورگن کلوپ به صحبت پرداخت و خاطراتی را از مربی سرشناس فوتبال دنیا که زمانی با وی در ماینتر آلمان همبازی بود مطرح کرد.

با گذشت چند روز از این مصاحبه دین محمدی از طریق یک مدیر برنامه ایرانی شماره تلفن یورگن کلوپ را پیدا کرد و سپس برای این مربی سرشناس پیام فرستاد اما در اتفاقی جالب کلوپ امروز با دین محمدی تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همبازی سابق کلوپ در این پیام نوشت: سلام آقای کلوپ من هم تیمی شما در تیم مایتنز سیروس دین محمدی هستم و همین پیام باعث شد تا کلوپ با وی تماس بگیرد.

سیروس دین محمدی با اشاره این اتفاق گفت: حقیقا اصلا فکر نمی کردم کلوپ چنین کاری انجام بدهد. من زیاد به زبان آلمانی مسلط نیستم، از آنجا که امروز برای یک بازی در حمایت از بیماران سندروم دان در کنار بچه ها بودم مهدی پاشازاده هم کنارم بود. از او خواستم تا کمک کند و پاشازاده هم زحمت ترجمه صحبت های من را برای کلوپ و بر عکس از وی برای من کشید.

هافبک اسبق استقلال تاکید کرد: وقتی با او صحبت کردم پیگیر شد که چه کاری انجام می دهم، از اینکه او تماس گرفته واقعا خوشحال شدم و او خواست تا بیشتر در تماس باشیم. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم و از اینکه روزی در کنار این مربی بزرگ فوتبال بازی کردم افتخار می کنم.

پربیننده ترین بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد ویسی: خدا به ما رحم کرد که ۳گل خوردیم آشنایی با رودی ژستد / خرید جدید استقلال از لیگ برتر انگلیس می آید ۲.۲میلیارد تومان از اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد خط و نشان کشیدن مهدوی‌کیا برای تیم میزبان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی میان «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر و «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

بر اساس این بیانیه روسای جمهور مصر و فرانسه در این تماس تلفنی تحولات غزه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس فوری و مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ماکرون و السیسی تحولات منطقه و تنش‌های اخیر را نیز مورد رایزنی قرار دادند و نسبت به خطر لغزش منطقه به سوی عدم ثبات هشدار دادند.

همچنین بر اساس این بیانیه ماکرون و السیسی طی این تماس تلفنی تاکید کردند که باید به راه حلی عادلانه برای حل و فصل مساله فلسطین دست یافت.

نهاد ریاست جمهوری مصر در ادامه بیان کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر راه برقراری ثبات در منطقه را راه حل دو دولتی عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6085707

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست