Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@18:46:53 GMT

دیدار سفیر یمن با مراجع عظام تقلید در قم + عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۲۹۳

دیدار سفیر یمن با مراجع عظام تقلید در قم + عکس

صراط:

ابراهیم الدیلمی، سفیر جمهوری یمن در تهران در سفری یک روزه به شهر مقدس قم با علما و مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس، در ملاقات با آیت‌الله حسین نوری همدانی، ایشان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، ضرورت بقاء امت اسلامی را اتحاد و همبستگی و جهاد در مقابل استکبار عنوان نموده و مردم یمن و پیروزی‌های آن‌ها به رهبری سید عبدالملک الحوثی را نمونه بارز از این مقاومت عنوان و سکوت مسلمانان و جامعه جهانی در برابر جنایت‌های صورت‌گرفته در یمن را تقبیح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی نیز ضمن برشمردن ضرورت جهاد در برابر بدخواهان ودشمنان امت اسلامی، لزوم همراهی و یاری به مردم یمن را در این عرصه گوشزد کردند.

در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی، رئیس حوزه‌های علمیه کشور، ایشان ضمن برشمردن ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه، آمادگی حوزه را برای همکاری و تبادل علمی با مراکز دینی در یمن و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برای گسترش روابط بین دو کشور گوشزد نمودند.

ابراهیم الدلیمی، سفیر یمن هم ضمن ابلاغ سلام رهبر یمن سید عبدالملک بدرالدین الحوثی به حضرات آیات عظام و ابراز خرسندی از این ملاقات‌ها، به تشریح وضعیت یمن و همراهی مردم مقاوم این کشور با محور مقاومت به‌رغم محاصره هفت‌ساله و مشکلات موجود اشاره کرد.

وی لزوم افزایش همراهی و کمک به این بخش مهم محور مقاومت را باعث تقویت روابط بین دو کشور در برابر ائتلاف سعودی-آمریکایی عنوان و جمهوری اسلامی ایران را تنها حامی مردم یمن در برابر این تجاوز و ستمگری معرفی کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ابراهیم الدیلمی مراجع عظام تقلید سفیر یمن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار محمدحسن حبیب‌اله‌زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌های لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند