Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@16:04:00 GMT

ترتیل صفحه 258 قرآن/ عاقبت پیروی از گمراهان+فیلم، متن و مفاهیم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۳۰۶

ترتیل صفحه 258 قرآن/ عاقبت پیروی از گمراهان+فیلم، متن و مفاهیم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت‌های دینی: پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ» هنگامی که فتنه‌ها، هم‌چون پاره‌های شب تاریک، شما را در خود پیچید، برشماست که به قرآن تمسک جویید. (اصول کافی ج۲ص۴۵۹)

در ادامه تلاوت ترتیل صفحه ۲۵۸ قرآن شامل آیات ۱۹ تا ۲۴ سوره مبارکه ابراهیم با صدای شهریار پرهیزکار تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن پیامبر اصول کافی ترتیل صفحه 258 سوره ابراهیم شهریار پرهیزکار صفحه 258 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد/نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت

به گزارش قدس آنلاین روزنامه انگلیسی می‌گوید رژیم صهیونیستی با بهره‌گیری از سامانه‌های پدافند هوایی چندلایه خود و همچنین حمایت گسترده قدرت‌های نظامی غربی، توانست تا حدی در برابر حمله اخیر ایران از خود دفاع کند، اما بعید است این رژیم برای مدتی طولانی توان مقابله با انبوه موشک‌های بازیگران منطقه را داشته باشد.

فایننشال تایمز نوشت، باتوجه‌به این که هیچ‌یک از متحدان رژیم صهیونیستی با واکنش شدید اسرائیل به حمله ایران موافق نبوده و اعلام کرده‌اند در آن همکاری نخواهند داشت، بعید است در صورت درگیری نبردی گسترده در طولانی‌مدت حمایت‌های غرب ادامه داشته باشد.

در این گزارش آمده که ایران و نیروهای مقاومت منطقه «روی اندوخته بزرگی از موشک‌ها و پهپادها نشسته‌اند که تخمین زده می‌شود تعداد آن‌ها به ده‌ها هزار مورد برسد.»

رسانه انگلیسی یادآور شد در جنگی تمام‌عیار، حجم انبوه موشک‌های شلیک‌شده از ایران و دیگر قدرت‌های منطقه در لبنان، یمن، سوریه و عراق می‌تواند بار سنگینی را به سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل تحمیل کرده و کارایی آن را به میزان چشمگیری کاهش دهد که در این صورت، احتمال نفوذ موشک‌ها و اصابت آن‌ها به مواضع رژیم صهیونیستی افزایش خواهد یافت.

این وضعیت در جنگ روسیه و اوکراین هم اتفاق افتاده است. فایننشال تایمز نوشت در سال میلادی گذشته سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین تقریباً تمام حملات هوایی روسیه را رهگیری می‌کردند، اما این سامانه‌ها پس از مدتی در برابر موج بی‌امان حملات هوایی این کشور کم آوردند. اوکراین هفته گذشته شاهد حمله روسیه به بزرگ‌ترین نیروگاه کی‌یف بود و سامانه‌های پدافند هوایی این کشور توانستند تنها کمتر از دو سوم موشک‌ها را رهگیری کنند.

در این گزارش آمده است: «اسرائیل برای دفع حمله ایران منابع هنگفتی را مصرف کرد، برخلاف اوکراین که حالا با گذشت ۲ سال از جنگ، باید سامانه‌های پدافند هوایی خود را با دقت بیشتری استفاده کند.»

«فرانتس استفان گادی» عضو اندیشکده بین‌المللی مطالعات استراتژیک در لندن دراین‌باره به فایننشال تایمز گفت: «اسرائیل در برابر تنها یک حمله تنبیهی مقابله کرد.»

در این گزارش آمده است: «خطر واقعی این است که پدافند هوایی اسرائیل در جنگی طولانی متحمل فشار بیش از حد شود، یعنی زمانی که چندین حمله هوایی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت صورت گیرد. در این صورت، بالاخره هر سامانه پدافند هوایی از کار خواهد افتاد. در این صورت، حتی اسرائیل هم دیریازود انبارهای خود را خالی کرده و در تامین تسلیحات با همان چالش‌هایی مواجه خواهد شد که امروز اوکراین با آن‌ها مواجه است.»

عضو ارشد اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» با بیان اینکه ایران بزرگ‌ترین انبار موشک‌های بالستیک منطقه را دارد، درباره قدرت موشکی ایران گفت: «نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت.»

از سوی دیگر، مشکل تولید سامانه‌ها و موشک‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی هم از مواردی است که در درازمدت کار این رژیم را در دفاع از مواضع خود در اراضی اشغالی دشوار می‌کند.

به گزارش فایننشال تایمز، ساخت برخی از نسخه‌های پیچیده این سامانه‌ها تا ۲ سال طول می‌کشد و بسیار هزینه‌بر است. یک مقام سابق نظامی اسرائیل گفت رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله اخیر ایران تنها در چند ساعت یک میلیارد دلار هزینه کرد و این فارغ از هزینه‌ای است که آمریکا، فرانسه و انگلیس با پرواز جنگنده‌های خود متحمل شدند.

یک مقام بلندپایه اروپایی با اشاره به ناتوانی غرب در حمایت هم‌زمان از اوکراین و رژیم صهیونیستی گفت: «ما کاملاً موافق حق اسرائیل برای دفاع از خود هستیم، اما در داخل (اروپا)، تنش فزاینده‌ای در مورد تقابل حمایت از اسرائیل و حمایت از اوکراین وجود دارد... اگر اوکراین به روسیه ببازد، این تغییر بزرگی برای اروپا و ناتو خواهد بود. واقعاً اولویت‌های استراتژیک ما چه چیزهایی هستند؟»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد/نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)
  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت