Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در سفر امروز قوه قضاییه تعدادی از معاونان و مسئولان این قوه وی را در این سفر همراهی کردند.

در این سفر وضعیت رسوب و ترخیص کالا‌های وارداتی از طریق بندر امام خمینی (ره) با حضور دادستان کل کشور در محل این بندر مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین وضعیت انبار‌های اموال تملیکی موجود در خوزستان را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نیروی انسانی قوه قضاییه نیز روند پیشرفت عملیات اجرایی شهرک قضایی واقع در کیانشهر اهواز را بررسی کرد و. سخنگوی قوه نیز در سفری به اندیمشک مسایل قضایی این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.

رییس قوه قضاییه در این سفر با قضات و کارکنان دستگاه قضایی، صنعتگران و کارآفرینان، و اقشار مختلف مردم به صورت جداگانه دیدار کرد.

همچنین بخش دیگری از سفر رییس قوه قضاییه به نشست بررسی فعالیت شرکت هفت تپه اختصاص داشت.

محسنی اژه‌ای در ادامه سفر خود به خوزستان در نشست شورای اداری و همچنین شورای قضایی استان حضور پیدا کرد و راهکار‌هایی برای برون رفت از مشکلات موجود ارایه کرد.

او همچنین با حضور در یادمان شهدا و پادگان گلف اهواز یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسنی اژه ای قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد