Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان منابع خبری اعلام کردند پس از حمله یک خودرو فلسطینی به مرکز ایست بازرسی شهرک صیونیستی بسغوت در منطقه البیره در کرانه باختری رود اردن، صدای آژیر خطر در این شهرک صهیونیست‌نشین شنیده شده است.

در حال تکمیل ...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی شهرک صهیونیستی آژیر خطر تحولات فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم

گروه‌های فلسطینی با تاکید بر آمادگی مقاومت جهت مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی از جمله حمله زمینی به رفح اعلام کردند که آمریکا و جامعه غربی مسئول هر تحرک متجاوزانه اشغالگران در رفح هستند و فلسطینی‌ها هرگز مقابل این تجاوزات ساکت نمی‌مانند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی افزایش تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که مقاومت برای هرگونه سناریویی در تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهدید برای حمله زمینی به رفح در جنوب غزه آماده است.

این گروه ها در بیانیه‌ای که شب گذشته صادر شد تاکید کردند که هرگز در برابر تحرکات متجاوزانه دشمن ساکت نخواهند ماند و همه گزینه‌ها پیش روی آنهاست.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره پیامدهای فاجعه بار انسانی هرگونه تجاوز زمینی رژیم اشغالگر به رفح که می تواند منجر به جنایت‌های شنیع دیگری علیه غیرنظامیان فلسطینی شود تاکید کردند که دولت آمریکا و جامعه غربی مسئول کامل هرگونه تجاوز زمینی اسرائیل به شهر رفح هستند.

گروه‌های فلسطینی در ادامه از همه مولفه‌های فلسطینی در شهرهای مختلف کرانه باختری خواستند تا انتفاضه بزرگی را در محکومیت تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح به راه بیندازند.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما از همه مردم خود می خواهیم تا کرانه باختری را تبدیل به موجی از شعله‌های آتش در برابر شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست کنند.

رئیس اسبق شاباک: حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار استارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویمسازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

گروه های فلسطینی تصریح کردند که جنگ نسل کشی که رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان به راه انداخته هرگز هیبت پوشالی ارتش اسرائیل که توسط مقاومت نابود شد را احیا نخواهد کرد.

در این بیانیه همچنین نسبت به تشدید اوضاع و انفجار بزرگی که همه منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد و امنیت و ثبات ملی کل منطقه به ویژه امنیت ملی مصر را تهدید می‌کند هشدار داده شده و آمده است که همه کشورهای عربی و اسلامی و همچنین کشورها و ملت‌های آزاده جهان مسئولیت دارند تا محاصره نوار غزه را بشکنند.

با گذشت 202 روز از جنگ در باریکه غزه و در شرایطی که رژیم اشغالگر به هیچ کدام از اهداف اعلامی اولیه خود دست نیافته است؛ مقامات این رژیم بر یورش زمینی به استان رفح اصرار دارند. مقامات تل آویو مدعی هستند که بدون این عملیات امکان پیروزی در جنگ را ندارند؛ ادعایی که با تردید محافل صهیونیستی مواجه است.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرا خبر داده است که بعداز ظهر امروز (پنج شنبه) در «نشست مهم» کابینه جنگ در چارچوب آمادگی برای حمله زمینی به رفح شرکت کنند.

درحالی که صهیونیست‌ها به تهدیدات خود برای حمله زمینی به رفح ادامه می‌دهند، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس چند روز قبل به صهیونیست‌ها درباره تجاوز زمینی به رفح هشدار داد و گفت: اگر دشمن تصمیم بگیرد به رفح حمله کند، مردم ما پرچم سفید را بالا نخواهند برد و مقاومت آماده دفاع از خود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»