Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند شکست ناپذیری لوانته مقابل روخی بلانکوس به سه بازی رسید. 

لوانته در یک بازی خانگی، یک امتیاز ارزشمند از تقابل با اتلتیکو مادرید کسب کرد. 

شاگردان خاویر پریرا که در این مسابقه دو بار از حریف خود عقب افتادند، با ارائه عملکردی شجاعانه توانستند به یک امتیاز مهم دست پیدا کنند تا برای فرار از منطقه خطر امیدوار بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات مسابقه لوانته - اتلتیکو مادرید روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ / ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۰۰ ورزشگاه: سیوداد ده والنسیا تعداد تماشاگر: ۱۶,۲۹۸ تورنمنت: هفته یازدهم لالیگا داور: پابلو گونزالز اخراج: دیگو سیمئونه (۸۰) از اتلتیکو مادرید و روبر (بعد از پایان بازی) از لوانته گلزنان لوانته: انیس برزی (۳۷ و ۹۰) گلزنان اتلتیکو مادرید: آنتوان گریزمان (۱۲) و ماتئوس کونیا (۷۶) نمرات بازیکنان لوانته و اتلتیکو مادرید آمار بازی لوانته - اتلتیکو مادرید وضعیت جدول لالیگا  خلاصه بازی لوانته - اتلتیکو مادرید

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و شاگردان سعید اخباری که یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر هستند مقابل شاگردان پیروز قربانی قرار گرفتند.

با توجه به شرای جدول رده‌بندی پیروزی در این مسابقه برای چادرملو بسیار پراهمیت بود و آنها در طول مسابقه تمام تلاش‌شان را برای کسب 3 امتیاز در این مسابقه به کار گرفتند، اما وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، دو امتیاز سرنوشت‌ساز دیگر برای سعید اخباری از دست رفته بود.

این سومین تساوی پیاپی چادرملو به شمار می‎‌رود که باعث شده تیم فجرسپاسی به یک قدمی آنها برسد و حالا در صورتی که بازی لغو شده فجر و استقلال ملاثانی با حکم کمیته انضباطی یا در زمین مسابقه با برتری شاگردان مهدی رجب زاده همراه شود، انها رتبه دومی را از تیم اخباری می‌گیرند.

سوی مقابل اما شرایط برای نفت و گاز گچساران متفاوت است. آنها نتایج خوبی در اولین فصل با وجود مشکلات زیاد با پیروز قربانی کسب کرده‌اند و با خیال راحت با 37 امتیاز در رتبه دهم قرار دارند؛ جایی که نه امید صعود دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند که البته همین موضوع عاملی برای بی انگیزگی آنها در هفته های پایانی شده است.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد