Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پیشین استقلال معتقد است تغییرات فراوان در ترکیب این تیم سبب شده انتظارات از آبی‌پوشان، همانند انتظارات موجود از سپاهان و پرسپولیس باشد.

عبدالصمد مرفاوی درباره پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت:

این پیروزی را به هواداران، بازیکنان و مربیان استقلال تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مجیدی گفت، تیم در هفته‌های آینده باید با کیفیت بیشتری بازی خواهد کرد. پیش‌تر گفته بودم با اینکه هوادار نخستین رقیب استقلال است، اما تیم ما در آن مسابقه می‌توانست بهتر عمل کند. دیدار با ذوب‌آهن بسیار سخت‌تر از بازی اول بود و استقلال باکیفیت‌تر و منطقی‌تر بازی کرد.

وی با تمجید از عملکرد آبی‌پوشان تصریح کرد:

مشخص بود تیم در زمین برنامه دارد و مطابق آن بازی می‌کند. مهم این بود که استقلال به گل برسد و دیدیم که ذوب‌آهن قبل از گل نخست، بازی را بسته بود. زدن گل اول بسیار مهم بود. پس از این گل، بازیکنان ذوب‌آهن جلو کشیدند و استقلال هم در دفاع و حمله برنامه‌ریزی داشت. انتقال از دفاع به حمله و برعکس، در استقلال به خوبی انجام می‌شد و تیم بازی قابل قبولی ارائه کرد. این برد به این خاطر شیرین بود که امتیازی از دست ندادیم.

«عجله ندارم که استقلال خیلی زود بازی زیبا ارائه کند.»، سرمربی پیشین آبی‌پوشان ضمن بیان این جمله اظهار داشت:

استقلال در این برهه باید امتیازات را جمع کند تا از رقبای خود عقب نماند. عملکرد تیم بازی به بازی بهتر می‌شود و استقلال باید بیشتر به فکر نوع بازی خود باشد و عملکردش را ارتقا دهد. تیم‌ها با گذشت زمان، شناخت بیشتری نسبت به استقلال پیدا می‌‌کنند و مهم این است که تیم مجیدی، شکل تیمی خود را تقویت کند.

مرفاوی در مورد حریف اصلی استقلال برای قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد:

پرسپولیس و سپاهان شاکله تیمی خود را حفظ کرده‌اند و می‌توانند رقبای اصلی استقلال باشند. گل‌گهر سیرجان هم یکی از مدعیان است که بازیکنان اصلی خود را نگه داشته است. استقلال نفرات زیادی از دست داده است و نباید انتظار داشته باشیم مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کند. البته استقلال می‌تواند باکیفیت‌تر از این باشد و نباید در روند امتیازگیری این تیم هم اختلالی ایجاد شود.

وی درخصوص عملکرد مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال و پافشاری او برای دریافت درآمد حاصل از تبلیغات محیطی عنوان کرد:

دولت نمی‌تواند به استقلال و پرسپولیس بودجه بدهد و باید امور خود را با کارگزار بگذرانند. می‌توان با تفاهم و تعامل، کار را با آرامش پیش برد تا ضربه‌ای به گروه فنی وارد نشود. خیال کادر فنی راحت است و به نظر می‌رسد شرایط خوبی برقرار است. با این حال الان نمی‌توانیم درباره مدیریت آجورلو در استقلال تصمیم بگیریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس صمد مرفاوی لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال

پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می روند

طرفداری | سرخپوشان پایتخت و نارنجی‌پوشان رفسنجان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می روند.

دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی روز یک‌شنبه 12 فروردین 1403 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار که به منظور آماده‌سازی هر دو تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود، از ساعت 15 آغاز خواهد شد.

گفتنی است مس رفسنجان حریف بعدی استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!