Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی درگذشت یکی از مدافعان سلامت شهرستان شوش را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام دکتر فرهاد ابول‌نژادیان آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت و عروج زنده‌یاد کریم سعدی اصل یکی دیگر از خادمان مردم در حوزه سلامت و از پرسنل دلسوز، شایسته و فداکار حوزه بهداشت شهرستان شوش، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک فقدان عزیزانی که ایثارگرانه با گذشتن از سلامتی و نثار جان خود جان بسیاری از انسانها را نجات داده و زمینه آسایش و امنیت روحی و روانی جامعه را فراهم می‌نمایند بسیار موجب تاثر و تاسف است و پر کردن خلاء چنین انسان‌های دلسوز و متعهدی، سهل و آسان نخواهد بود.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن ابراز همدردی، فقدان این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران مدافعان سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان